  • Data: 2018-04-09 01:09:23
    Temat: Re: Kupię każde auto
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-09 o 00:25, J.F. pisze:

    > 1500? Sporo. To bylo oficjalne zlomowanie ?

    Nie wiem, na razie były tylko oględziny i propozycja ceny.
    Ale raczej umowa kupna-sprzedaży samochodu, a nie złomowanie.
    Samochód stoi w miejscu od 5 lat i się nie rusza. Przyjechali,
    obejrzeli, powiedzieli, że zapłacą 1500,- i go zabiorą lawetą.
    Stare dostawcze renault. Modelu nie pamiętam, ale takie już dziś nie
    jeżdżą po ulicach, więc wątpię, żeby ktoś potrzebował części.

    > Ile on wazy ? sam zlom stalowy jest obecnie troche warty, tona ze
    > 750zl.

    Nawet jeżeli waży 2 tony, to są też koszta ogólne.
    Dziwne.