  • Data: 2018-04-09 06:17:54
    Temat: Re: Kupię każde auto
    Od: adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, na razie były tylko oględziny i propozycja ceny.
    > Ale raczej umowa kupna-sprzedaży samochodu, a nie złomowanie.
    > Samochód stoi w miejscu od 5 lat i się nie rusza. Przyjechali,
    > obejrzeli, powiedzieli, że zapłacą 1500,- i go zabiorą lawetą.
    > Stare dostawcze renault. Modelu nie pamiętam, ale takie już dziś nie
    > jeżdżą po ulicach, więc wątpię, żeby ktoś potrzebował części.

    Dostawczaki rządzą się innymi prawami niż osobówki, zaproponowali 1500,
    jak przyjdzie do transakcji to zmniejsza cenę do 1000. Kupią, umyją,
    podmalują gdzie trzeba i za 3000 pójdzie do sprzedaży i jeszcze ze 2
    domy wybuduje:). I wszyscy zadowoleni...

    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com