  • Data: 2012-03-07 17:03:09
    Temat: Re: Kupię drukarkę
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Mar 2012 14:38:01 +0100, Remek napisał(a):

    > Toś się wysilił. Odpowiem Ci murarskim przysłowiem. Jak Cię nie pierdolą to nie
    > wierzgaj nogami.

    Ojoj, ales obyty.

    > Gdzie mam pytać jak nie tutaj?

    Rownie dobrze mozesz pytac na dworcu, lotnisku, basenie czy bibliotece - tam
    wszedzie sa ludzie z drukarkami.
    Niemniej z racji Twojego ograniczenia mimo wszystko postanowilem Ci pomoc:

    http://allegro.pl/listing.php/search?buy=5&category=
    4579&change_view=
    Poka%C5%BC%C2%A0%3E&distance=1&listing_interval=7&li
    sting_sel=2&offer_type=
    0&order=t&postcode_enabled=0&price_to=50&state=0&str
    ing=drukarka

    linka sobie polacz w calosc we wlasnym zakresie, podpowiem, ze beda
    przydatne klawisze: ctrl, c, v, backspace

    > Nie stać mnie na kupno nowej drukarki, a z całą pewnością tysiące
    > takich zabytków zalega ludziom strychy i piwnice. może ktoś poratuje?

    Na Allegro masz cale stada ratownikow z pelnymi strychami, korzystaj.

    > Na takich dupków jak Ty nie liczę.

    Slusznie, jak mowia murarze w mojej okolicy: umiesz liczyc licz na siebie!

    > Remek

    Ze tez rodzice Ci nie mogli dac Romek na pierwsze...

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K