-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-for-mail
From: WildS <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kupić AM czy nie kupić
Date: Tue, 20 Sep 2011 12:55:03 +0200 (CEST)
Organization: Falcon
Lines: 29
Message-ID: <s...@m...org>
References: <j40oh1$285$1@news.dialog.net.pl> <j41vik$met$1@inews.gazeta.pl>
<j423vu$j0v$1@z-news.wcss.wroc.pl> <j429ub$o4d$1@inews.gazeta.pl>
<s...@m...org> <j57hdp$l4l$1@inews.gazeta.pl>
<j59ged$qn4$1@usenet.news.interia.pl> <j59lbu$6ct$2@inews.gazeta.pl>
Reply-To: WildS f...@n...pl
NNTP-Posting-Host: makigai.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1316516103 26938 91.193.12.130 (20 Sep 2011 10:55:03
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Sep 2011 10:55:03 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2399678
[ ukryj nagłówki ]On 2011-09-20, kamil <k...@s...com> wrote:
>>>> AM na Polskę się średnio nadaje. Nawet w trasy szybkie wyznacza co
>>>> najmniej dziwnie. 3-cyfrowa droga wojewodzka składająca się głównie z
>>>> dziur jest dla niej równie atrakcyjna co autostrada i poprowadzi nią gdy
>>>> tylko można zaoszczędzić kilometr lub dwa. Potrafi wręcz zjechać z
>>>> autostrady, żeby ściąć jakiś jej "zakręt" zwykłymi drogami.
>>>
>>> Tak zrobi każda nawigacja, w której wybierzesz opcję "najkrótsza
>>> trasa"...
>>
>> Czytaj ze zrozumieniem. Napisał o trasach szybkich nie krótkich.
>
> Widzę co pisał, wiem też jak wiele osób nie potrafi obsłużyć telewizora,
> a co dopiero wybrać właściwy algorytm dla nawigacji, po czym zwala
> wszystko na "te głupie urządzenia".
Spokojnie, nie musisz mnie mierzyć swoją miarą :P
AM i TT używam w pracy na co dzień.
Nie wiem jak w aktualnej AM bo na tej trasie mam ją od dawna wyłączoną
ale jeszcze kilka miesięcy temu chociażby na trasie Gniezno-Świecie
koniecznie chciała zjeżdżać z dk5 na Szubin. W razie nie zastosowania
sie, po przeliczeniu znajdywała jakąś polną drogę w las i tam
kierowała. To wszystko na ustawieniach ciężarowych a dk5 nie ma tam ani
tonażówki ani niskiego wiaduktu ani innego zakazu dla ciężarowych.
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.11 13:54 r...@k...pl
- 20.09.11 15:19 WildS
- 20.09.11 16:29 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=