  • 31. Data: 2024-07-11 00:53:21
    Temat: Re: Kupcie sobie nowoczesne auto
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.07.2024 o 21:07, J.F pisze:
    > Co z tego, ze sobie ustawisz powiększenie 2x, jak program uzna, ze
    > trzeba powiekszyć 2.567 razy ...

    To w końcu chcesz powiększyć czy zmniejszyć i dlaczego musisz używać
    programu który Ci nie odpowiada?

  • 32. Data: 2024-07-11 00:57:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.07.2024 o 23:07, PiteR pisze:
    > już jak zobaczyłem te tasiemki ble
    >
    > kiedyś były kable, pewnie za drogie.

    Tasiemki pokryte farbą byłyby DOBRE.

    Tam jest LAMINAT z odkrytymi ścieżkami.

    Nie chodzi o cienkość/miniaturyzację.

    Chodzi o GŁUPOTĘ.

  • 33. Data: 2024-07-11 01:04:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.07.2024 o 23:15, PiteR pisze:
    > in <news:v6jrnh$cs3$9@news.chmurka.net>

    > pozazdrościć

    Idę dzisiaj z pękniętym kluczykiem od Yarisa II i się pytam fachowca czy
    ma coś MĄDRZEJ/MOCNIEJ zbudowanego bo to już drugi (inny yaris) który mi
    w rękach popękał.
    "Panie to oryginalny. POZAZDROŚCIĆ. Sprzedam taki sam za 120" zł ;-)

  • 34. Data: 2024-07-11 01:06:45
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.07.2024 o 23:14, PiteR pisze:
    > ale tam trochę reżyserii było
    > od razu się idzie do elementów mocowych
    > wydzielających najwięcej ciepła

    Serio rozpruwałbyś cienki nowoczesny ekran na początku aby później się
    męczyć ze sterylnym jego złożeniem?

    Po tym filmie pewnie bym tak zrobił ale przed...

  • 35. Data: 2024-07-11 17:34:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jul 2024 00:53:21 +0200, _Master_ wrote:

    > To w końcu chcesz powiększyć czy zmniejszyć

    A różnie bywa

    > i dlaczego musisz używać programu który Ci nie odpowiada?

    O widzisz, o to właśnie chodzi, że Microsoft poszedł z postępem, i
    zlikwidował takie opcje w Paint i "Zdjęcia".

    J.

  • 36. Data: 2024-07-11 21:05:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 11.07.2024 o 17:34, J.F pisze:
    > w Paint i "Zdjęcia".

    japierdolreęęęęę Animka to Twoja rodzina czy konkubentka? ;-)