  • 21. Data: 2024-07-09 17:47:42
    Temat: Re: Kupcie sobie nowoczesne auto
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Jul 2024 17:14:37 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > To wirtualną maszynę postaw jak taki sentyment masz.

    Z drugiej strony - weż nowoczesne windows i wydrukuj obrazek w skali
    1:1 czy 1:2.
    Się chyba nie da. Tzn da, ale trzeba cos doinstalować, bo Windows/MS
    przeszedł na nowy, lepszy poziom.

    A teraz jeszcze straszą AI.

    J.

  • 22. Data: 2024-07-09 18:11:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > To wirtualną maszynę postaw jak taki sentyment masz.

    Robiłem tak przez 2 lata. Znudziło mi się.

    Co koooorwa na nowy sprzęt mnie nie stać ;-)

  • 23. Data: 2024-07-09 18:12:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.07.2024 o 17:47, J.F pisze:
    > Z drugiej strony - weż nowoczesne windows i wydrukuj obrazek w skali
    > 1:1 czy 1:2.

    takie rzeczy w sterowniku drukarki

  • 24. Data: 2024-07-09 18:25:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Jul 2024 18:12:43 +0200, _Master_ wrote:

    > takie rzeczy w sterowniku drukarki

    Nie, bo drukujesz z programu a nie ze sterownika.

    Tymczasem "galeria" chętnie przeskaluje, ale sama ustawi sobie skalę,
    Paint nowy jakos podobnie ..

    J.

  • 25. Data: 2024-07-09 18:50:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.07.2024 o 18:25, J.F pisze:

    > Nie, bo drukujesz z programu a nie ze sterownika.

    Ja to starej daty jestem i w sterownikach było % zmniejszanie strony

    HP LJ 3055 JEST
    HP DJ 2700 NIE MA ;-)

    CO ZA GOOOOOOOWNO

  • 26. Data: 2024-07-09 19:24:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > O okularach nie słyszałeś? ?

    To nie to samo ;-)

    Może i da się przyzwyczaić ale ja do 50-tki nie potrzebowałem okularów.

    Tak. Jestem w kryzysie ostrości ;-)

  • 27. Data: 2024-07-09 21:07:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Jul 2024 18:50:40 +0200, _Master_ wrote:

    > Ja to starej daty jestem i w sterownikach było % zmniejszanie strony
    >
    > HP LJ 3055 JEST
    > HP DJ 2700 NIE MA ;-)
    >
    > CO ZA GOOOOOOOWNO

    Moze i było, ale i tak drukujesz z programu.
    Co z tego, ze sobie ustawisz powiększenie 2x, jak program uzna, ze
    trzeba powiekszyć 2.567 razy ...
    Hm, ciekawe, to razem 5.costam?

    J.

  • 28. Data: 2024-07-09 23:07:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v6ho2p$6jm$5@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > A jak kooorwa NA SUCHO ;-)

    trzesz mikfibrą aż popłynie od temperatury

    > Widziałeś jak tam były poprowadzone te ścieżki ze stosunkowo dużym
    > prądem? Ja bym to nazwał przynajmniej błędem konstrukcyjnym.
    > Tak wiem koszty...

    chcieli zrobić cienki ekran

    już jak zobaczyłem te tasiemki ble

    kiedyś były kable, pewnie za drogie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 29. Data: 2024-07-09 23:14:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v6jhq9$8pc$3@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Bo widzisz... Ja zamiast kotków oglądam jak się naprawia
    > elektronikę.

    ale tam trochę reżyserii było
    od razu się idzie do elementów mocowych
    wydzielających najwięcej ciepła

    > Za młodu się nie dostałem do technikum elektronicznego a zawodówka
    > była poniżej ambicji ;-)

    ja się dostałem

    pijani nauczyciele, dekadencja 1987 roku, szału nie było.

  • 30. Data: 2024-07-09 23:15:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v6jrnh$cs3$9@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Może i da się przyzwyczaić ale ja do 50-tki nie potrzebowałem
    > okularów.

    pozazdrościć