  • Data: 2018-06-27 14:00:00
    Temat: Re: Kufry/boxy dachowe Krono
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Kilka, może kilkanaście lat temu jakieś czasopismo robiło testy
    > boxów. Może to był Autobild, a może jakiś brytyjski miesięcznik -
    > nie pamiętam.
    >
    > Niektóre boxy nie dotrwały do końca testów - "odleciały" razem z
    > kawałkami mocowań.
    > Inne nie wytrzymały testów zderzeniowych: narty wyleciały z nich
    > razem z kawałkiem przedniej osłony.
    >
    > Zastanów się, jaki towar i o jakiej masie przewozisz i czy warto
    > ryzykować.

    Ja kupiłem najtanszy z allegro.
    Taki długi do przewozu nart.
    Dałem za niego 399zł.
    MCM CARVING chyba sie nazywa.
    Byłem z nim na kilkunastu wyjazdach - wszystko nadal działa jak nowe.
    Ale kto wie - moze jak nim gdzies walniesz albo polecisz 200 na godzine
    to rzeczywiscie te za 2k+ sa lepsze od takich za 400zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton