eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKuchenka mikrofalowa w samochodzie :-DRe: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
    Date: Tue, 19 Mar 2013 11:05:30 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 26
    Message-ID: <ki9d98$22o$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <khvgbv$2ut2$1@news2.ipartners.pl> <ki27ni$k9u$1@pippin.nask.net.pl>
    <ki2g9d$cu2$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <ki3vk7$udd$1@mx1.internetia.pl>
    <ki626u$lnr$2@node2.news.atman.pl> <ki6dv3$an$1@mx1.internetia.pl>
    <ki6iri$4jh$2@node2.news.atman.pl> <ki97bf$7n5$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.150.224.249
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1363687528 2136 195.150.224.249 (19 Mar 2013 10:05:28
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Mar 2013 10:05:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    In-Reply-To: <ki97bf$7n5$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:644654
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-19 09:16, PcmOl pisze:
    >
    > "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    > news:ki6iri$4jh$2@node2.news.atman.pl...
    >>> Napięcie mierzone czym?
    >>
    >> woltomierzem :)
    >>
    >>> Masz doczynienia z napięciem zmiennym.
    >>> Zmierz ponownie przez filtr RC o stałej czasowej rzędu sekundy.
    >>
    >> po co ... ?
    >>
    > Ponieważ jeśli alternator może oddawać pełną moc przy niskich obrotach,
    > nie ma żadnego dobrego powodu, by regulator nie trzymał tego napięcia
    > stabilnym. Od obrotów minimalnych do maksymalnych. Stąd: albo regulator
    > nędzny, albo miernik mierzy niezupełnie to, co chcemy. Filtr zredukuje
    > wpływ tego, czego nie chcemy.
    >
    Pamiętaj że obniżenie napięcia ze wzrostem obrotów może być celowo
    zaprogramowanym środkiem bezpieczeństwa. Regulator napięcia działa z
    pewnym opóźnieniem. Załóżmy, że kierowca depcząc ostro gaz, omyłkowo
    wciśnie sprzęgło. Uwolniony silnik błyskawicznie osiąga bardzo wysokie
    obroty, co w przypadku alternatora przekłada się na wyższe napięcie.
    Więc takie obniżanie napięcia może być środkiem zaradczym przeciwko
    niespodziewanym przepięciom.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: