  • 21. Data: 2011-02-06 15:02:08
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    news:4d4ea734$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin zinek

    > Którędy?

    widziales przod od kierowcy na zdjeciach w tv ?
    rozerwana klatka uszkodzony kubel - i jak juz to lewa strona

  • 22. Data: 2011-02-06 15:07:15
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Robert to jest dorosły człowiek, który ma autentyczne pojęcie o jeżdzeniu
    > samochodem. Jeżeli chciał to wystartował i zgodził się na taki a nie inny
    > samochód. Uważam, że nie ma znaczenia jaki to był samochód - szczęście, że
    > rajdowy z klatką bo mogłoby być bardzo kiepsko.
    >
    > IMO nie ma co się rozwodzić nad samchodem tylko klepać zdrowaśki żeby dłoń
    > była cała i nie wymagała zabiegów chirugicznych....

    mowili w tv ze sciagneli chirurga od dloni specjalnie takze ...

  • 23. Data: 2011-02-06 15:16:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-06 14:54, kml pisze:

    > A ja myśle, że jednak ten pociąg do rajdów nie bierze się znikąd. Może
    > F1 to jednak nie było TO...

    No cóż. Rajdy jednak są bardziej nieprzewidywalne, przez co łatwiej
    zrobić sobie kuku.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 24. Data: 2011-02-06 15:19:11
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No cóż. Rajdy jednak są bardziej nieprzewidywalne, przez co łatwiej zrobić
    > sobie kuku.

    Wydaje sie, że F1 jest najbezpieczeniejsze. BTW: ta barierka wyglądała tak
    jak by nie miała "zaokrąglonego" zakończenia tzn. że kant wystwał. Na
    filmach nie widziałem tej zaokrąglonej części i może dlatego była taka
    masakra w środku :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2011-02-06 15:19:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-06 14:53, kml pisze:

> [...]
    > a nie inny samochód. Uważam, że nie ma znaczenia jaki to był samochód -
    > szczęście, że rajdowy z klatką bo mogłoby być bardzo kiepsko.

    Michał Kościuszko właśnie w TVN24 mówi, że Fabia jest bardzo nerwowa w
    prowadzeniu i wymaga jednak dużej wprawy.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 26. Data: 2011-02-06 15:23:12
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Michał Kościuszko właśnie w TVN24 mówi, że Fabia jest bardzo nerwowa w
    > prowadzeniu i wymaga jednak dużej wprawy.

    Nie chce mi się wierzyć, że on pojechał na pałę rajd samochodem którego nie
    znał - to by była głupota po prostu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2011-02-06 15:23:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-06 15:23, kml pisze:

    > Nie chce mi się wierzyć, że on pojechał na pałę rajd samochodem którego
    > nie znał - to by była głupota po prostu.

    Tak właśnie było.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 28. Data: 2011-02-06 15:26:41
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Tak właśnie było.

    Poważnie? Ciężko mi w to uwierzyć :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 29. Data: 2011-02-06 15:27:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-06 15:26, kml pisze:

    > Poważnie? Ciężko mi w to uwierzyć :(

    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/nie-ma-zagrozenia-dl
    a-zycia-kubicy,8673430,1,klip.html#

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 30. Data: 2011-02-06 15:32:14
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > http://wiadomosci.onet.pl/wideo/nie-ma-zagrozenia-dl
    a-zycia-kubicy,8673430,1,klip.html#

    Wyborcza twierdzi, że wycinali go przez 90 minut z wraku :/

    --
    pozdrawiam
    kml