  • 11. Data: 2011-02-06 14:32:54
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iim74t$bjo$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko Robert ma w garażu własnego prywatnego Peugeota 207 S2000 - a tutaj
    > wystartował zupełnie odmienną Skodą...

    A jakie to ma znaczenie przy takim dzwonie? Skoda nie było homologawana?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-02-06 14:35:57
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    tak się kończy łapanie dwóch srok za ogon

    Wracaj do zdrowia Robert

  • 13. Data: 2011-02-06 14:38:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-06 14:35, Gryngol pisze:
    > tak się kończy łapanie dwóch srok za ogon

    Dokładnie to samo pomyślałem.
    Do tego tuż przed nowym sezonem...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 14. Data: 2011-02-06 14:43:48
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "marjan" <k...@g...com> wrote in message
    >Z włoskiej strony www.ivg.it udało mi się ściągnąć zdjęcia i wrzuciłem na
    >moje konto (bo serwery tamten strony są przeciążone):
    >
    > http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/kubica/
    >
    > Miejmy nadzieję, że nie będzie aż tak tragicznie jak trąbią media...

    Samochod nie wyglada zle na zdjeciach, ale... na Polsat News pokazali
    zdjecie wnetrza auta - z przodu na srodku zamiast podlogi jest dziura. I
    stad pewnie te obrazenia prawej reki (barierka weszla do srodka?)

    --
    Axel

  • 15. Data: 2011-02-06 14:45:32
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 14:32, kml pisze:

    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:iim74t$bjo$1@inews.gazeta.pl...

    > A jakie to ma znaczenie przy takim dzwonie? Skoda nie było homologawana?

    Odmienność charakterystyki prowadzenia mogła mieć znaczenie
    Oto przykład - jeżeli jesteś przeciętnym kierowcą w ruchu miejskim, to
    większość aut zachowuje się podobnie np. na dodanie/odjęcie gazu w
    zakręcie itd.
    Przy jeździe wyczynowej gdy wybitny kierowca wykorzystuje auto w 100% to
    każdy niuans prowadzenia ma soje znaczenie.
    Ze zdjęć wygląda, jakby Skoda nadziała się jak na rożen na barierkę.
    Może odmienność auta spowodowała błędny manewr - np o 10% za dużo gazu w
    zakręcie?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 16. Data: 2011-02-06 14:47:05
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdjecie wnetrza auta - z przodu na srodku zamiast podlogi jest dziura. I
    > stad pewnie te obrazenia prawej reki (barierka weszla do srodka?)

    weszla weszla - mial krwotok wewnetrzny ...

  • 17. Data: 2011-02-06 14:50:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin zinek

    > weszla weszla

    Którędy?

  • 18. Data: 2011-02-06 14:53:35
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > Ze zdjęć wygląda, jakby Skoda nadziała się jak na rożen na barierkę.
    > Może odmienność auta spowodowała błędny manewr - np o 10% za dużo gazu w

    Robert to jest dorosły człowiek, który ma autentyczne pojęcie o jeżdzeniu
    samochodem. Jeżeli chciał to wystartował i zgodził się na taki a nie inny
    samochód. Uważam, że nie ma znaczenia jaki to był samochód - szczęście, że
    rajdowy z klatką bo mogłoby być bardzo kiepsko.

    IMO nie ma co się rozwodzić nad samchodem tylko klepać zdrowaśki żeby dłoń
    była cała i nie wymagała zabiegów chirugicznych....

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 19. Data: 2011-02-06 14:54:40
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dokładnie to samo pomyślałem.
    > Do tego tuż przed nowym sezonem...

    A ja myśle, że jednak ten pociąg do rajdów nie bierze się znikąd. Może F1 to
    jednak nie było TO...

    --
    pozdrawiam
    kml