  • Data: 2011-02-06 18:33:26
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-06 14:45, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Odmienność charakterystyki prowadzenia mogła mieć znaczenie
    > Oto przykład - jeżeli jesteś przeciętnym kierowcą w ruchu miejskim, to
    > większość aut zachowuje się podobnie np. na dodanie/odjęcie gazu w
    > zakręcie itd.
    > Przy jeździe wyczynowej gdy wybitny kierowca wykorzystuje auto w 100% to
    > każdy niuans prowadzenia ma soje znaczenie.
    > Ze zdjęć wygląda, jakby Skoda nadziała się jak na rożen na barierkę.
    > Może odmienność auta spowodowała błędny manewr - np o 10% za dużo gazu w
    > zakręcie?

    Nie tak do konca. Auto bylo ustawione dokladnie tak, jak sobie zyczyl
    kierowca. Zawieszenia rajdowe kosztuja kilkadziesiat tys. zl wlasnie po
    to, zeby ustawic je zgodnie z zyczeniem kierowcy. Przypuszczam, ze
    bardziej byl wjezdzony w skode niz w to co ma w garazu, bo na jezdzenie
    prywatnym autem pewnie nie mial nawet czasu.

    Co do Kubicy: no coz, taka robota + splot nieszczesliwych przypadkow +
    jego blad.
    Niech chlopak zdrowieje i wraca do jezdzenia (jesli bedzie chcial,
    zakladam i mam nadzieje, ze bedzie mogl).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl