  • 11. Data: 2011-02-06 21:42:29
    Temat: Re: Kubica a sprawa polska
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iimh7i$r72$...@n...onet.pl...

    > Niestrudzony plonker zawsze w pracy.
    > Kogo on obchodzi?

    pytalem juz go kiedys o to...

  • 12. Data: 2011-02-06 22:07:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Panie Premierze, apeluję o niezwłoczne powołanie komisji, naszej polskiej komisji,
    > która ustali prawdziwe przyczyny wypadku Roberta Kubicy. Na jej czele najlepiej
    > sprawdziłby się doświadczony dochodzeniowiec Antoni Maciarewicz, który niestety
    > zajęty jest w tej chwili innymi sprawami. Ktokolwiek jednak podejmie ten trud,
    > będzie się musiał zmierzyć z pytaniami, które stawiają dziś Polacy. Gdyby tak
    > nie było, gdyby raport końcowy pominął je milczeniem - byłby to skandal wręcz
    > niewyobrażalny.
    Czy przypadkiem nie pojawiła się tam chwilowo i zupełnie nie wiadomo
    skąd, gęsta mgła? Ja tak coś czuję, że to sowieci palce w tym zamachu
    maczali.

    Maciek

  • 13. Data: 2011-02-06 22:24:25
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 22:07, Maciek pisze:
    > Czy przypadkiem nie pojawiła się tam chwilowo i zupełnie nie wiadomo
    > skąd, gęsta mgła? Ja tak coś czuję, że to sowieci palce w tym zamachu
    > maczali.

    Przecież Pietrow i Łada to skąd się wzięli? Z Pekinu? ;)
    No i go pewnie magnesem ściągnęli do tej barierki - ale innym, bo do
    żelaza a nie do duralu...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2011-02-06 22:54:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-06 22:24, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > No i go pewnie magnesem ściągnęli do tej barierki - ale innym, bo do
    > żelaza a nie do duralu...

    Wnioski z tego, że następnym razem Kubica musi jechać autem z tworzywa
    sztucznego.

  • 15. Data: 2011-02-06 23:12:15
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 22:54, Filip KK pisze:

    > Wnioski z tego, że następnym razem Kubica musi jechać autem z tworzywa
    > sztucznego.
    Pewnie na coś takiego też mają odpowiedni magnes...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 16. Data: 2011-02-07 08:50:15
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-06 22:54, Filip KK pisze:
    > Wnioski z tego, że następnym razem Kubica musi jechać autem z tworzywa
    > sztucznego.
    Na Trabanta Putin na pewno też coś znajdzie.

    Maciek

  • 17. Data: 2011-02-07 12:24:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2011 14:38, Jakub Witkowski wrote:
    > Nie minęło nawet kilka godzin od poważnego wypadku Roberta Kubicy, a już

    Naoczni świadkowie twierdzą, że w trzy minuty po wypadku słychać było
    strzały.

    Kamil

  • 18. Data: 2011-02-07 13:54:34
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:iimbpr$2ilq$2@news2.ipartners.pl...

    > Panie Premierze, apeluję o niezwłoczne powołanie komisji, naszej polskiej
    > komisji,

    ....międzynarodowej... ewntualnie NATO...

    > która ustali prawdziwe przyczyny wypadku Roberta Kubicy.

    i dlaczego to są znów - ruscy.

  • 19. Data: 2011-02-07 13:55:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 12:54, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:iimbpr$2ilq$2@news2.ipartners.pl...

    > ....międzynarodowej... ewntualnie NATO...

    > i dlaczego to są znów - ruscy.

    Pytanie, czy byly jakies osoby trzecie w kabinie?

    Kamil

  • 20. Data: 2011-02-07 14:37:55
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pytanie, czy byly jakies osoby trzecie w kabinie?

    Brońmy honoru!!!