    Date: Fri, 20 Jun 2014 16:09:59 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kuba w realacji z niebem...

    > "Trybun" 53a2e91d$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    > Jankesi stale zbierają burzę z wiatru -- pół setki krajów
    > najechali od czasu zakończenia II wojny świętej.

    No nie bardzo. USA prowadzą bardzo zręczną politykę, gdzie siłą się nie
    da to korumpują przywódców innych krajów, za doraźne korzyści. Po tym
    wszystkim co porobili w Wietnamie wydawałoby się że ten kraj nie wyjdzie
    w jakieś sojusze z nimi przez następne tysiąclecie, a tu popatrz - jakiś
    miesiąc temu podpisali z wojskowy układ.

    > http://www.kosmonauta.net/2014/05/rosja-stacje-glona
    ss-na-kubie-w-iranie-nikaraguii-i-wietnamie/

    > Rosja: stacje GLONASS na Kubie, w Iranie, Nikaraguii i Wietnamie
    >
    > Rosja ratyfikuje umowę o współpracy w przestrzeni kosmicznej z Kubą.
    > Na Kubie i w Iranie staną stacje monitoringu i wspomagania systemu
    > GLONASS.
    >
    > Ponoć Iran wraz z USA zamierza ,,ustabilizować'' sytuację w Iraq
    > i w Syrii. Ciekawe, kto zwycięży w Iranie -- Rosja, czy USA...

    Przy tak biernej postawie Rosji jak dotychczas wydaje się że twoje
    pytanie jest bezprzedmiotowe. Ale to wydaje się zmieniać w ostatnim
    czasie. Ruski obudził się dopiero gdy jankes zaczął bezpośrednio pukać
    do jego drzwi.

    > http://polish.ruvr.ru/news/2014_06_15/Na-orbite-wypr
    owadzono-kolejnego-satelite-GLONASS-9990/

> [...]
    > zachód Rosji) przy pomocy rakiety nośnej ,,Sojuz''. Satelita oddzielił
    > się od bloku startowego "Fregat" i wszedł na orbitę. Została z nim
    > nawiązana łączność telemetryczna.
    >
    > Jest to już czwarty start satelity z serii GLONOSS z Plesiecka.
    > Pierwszy odbył się 26 lutego 2011 roku. Do końca roku zaplanowano
    > wystrzelenie jeszcze 3 podobnego typu aparatów.
    >

    > Warto dodać, że to wyprowadzenie poprzedzone było co najmniej dwoma
    > niepowodzeniami, w wyniku których stracono 6 satelitów GLONASS.
    >

    > Warto też zobaczyć, jak wygląda amerykańska astronautyka po śmierci

    ewiezc_na_kolach_.html#MlynHPSST

    > Z 5 wahadłowców 2 spłonęły, 3 odeszły na emerturę. Amerykanie
    > nie latają nawet do swoich satelitów GPS, choć lądowali na Księżycu.
    > Przy pomyślnych wiatrach dostarczą ludzi na ISS dopiero w 2016 roku.

    No, nie ulega wątpliwości że są na łasce Ruskich, ale jednocześnie nie
    przeszkadza im to prowadzi wybitnie antyrosyjskiej polityki w świecie.