  • Data: 2010-04-27 08:38:44
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-27, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > to kto ma wiedziec, jak to Ty miales widok w pierwszym rzedzie ?

    Sie za szybko dzialo a pozniej to juz tylko snop iskier.

    > Wg mnie to potargalo go na boki na przejezdzie przez tory i nic by nie
    > bylo gdyby wzial to na zimno, ale widocznie postanowil zareagowac i
    > czyms hamowal, 20 metrow krechy to raczej tylem, bo przod by sie zlozyl
    > szybciej.

    Calkiem mozliwe... Krecha byla 20m za torami i nie byla dluga, moze metr
    miala. Watpie zeby gosc mial szanse reagowac bo po prostu fruwal nad moto.
    Myslalem ze przejazd przez takie miejsce dla SM to pierdniecie a jak widac
    nie koniecznie...

    --
    Artur
    ZZR 1200