  • 21. Data: 2011-03-12 09:35:00
    Temat: Re: Ktoś zna i pomoże?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin sth

    > to moze chociaz osranym kijem?

    Jeśli dysponujesz takim narzędziem, to możesz poszturchać.

  • 22. Data: 2011-03-12 22:11:31
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Są sobie dwa auta Peugeot 306 i Citroen ZX jak już sprawdziłem
    > mechanicznie to
    > prawie te same auta. I mam dylemat, ktoś może miał lub ma któreś i mógłby
    > doradzić? Nawet już nie chodzi o te dwa konkretne ogłoszenia ale ogólnie.
    > ZX 16V http://tnij.org/ktzw
    > 306 S16 http://tnij.org/ktzu

    Rzadki silnik = trudniejszy dostęp do części i wyższe koszta robocizny, bo z
    bardziej typowym silnikiem mechanicy mają większą wprawę, to i krócej
    majstrują.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 23. Data: 2011-03-12 22:12:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-11 22:16, Waldek Godel pisze:

    > ech.. dokładne przeczytanie wątku przerosło?

    Wręcz przeciwnie - mogę tylko potwierdzić to co napisałem.
    Człowiek twierdzi, że ma oryginalny komplet alu (
    <cite>
    Aktualnie samochód jest na oponach zimowych, mam do niego jeszcze
    oryginalne felgi aluminiowe z oponami letnimi.
    </cite>
    ), ale Ty będziesz się czepiał mimo tego, że to napisał, co sam
    potwierdziłeś ("chyba, że ma drugi komplet z letnimi, bo w opisie są"),
    twierdząc, że:
    " ktoś mu ukradł alusy na których wyjechał z fabryki ".

    Może się zdecyduj, a co do przerastania... ROTFL

  • 24. Data: 2011-03-13 08:59:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "A.K." <a...@n...secretkey.eu> napisał w wiadomości news:

    > Jeśli ktoś poszukuje klasycznego compacta z początku lat 90 fabrycznie
    > mocnego to co mu zaproponujesz???

    Coś młodszego o 10 lat, nawet jeśli mniejszego.

  • 25. Data: 2011-03-18 07:55:09
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Coś młodszego o 10 lat, nawet jeśli mniejszego.

    ale już nie będzie klasyczne. Klasykami stają się autka wiekowe, tego nie
    zmienisz.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 26. Data: 2011-03-18 09:37:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ale już nie będzie klasyczne.

    A co jest klasycznego w takim dupowozie?
    Chyba nadużywasz tego zwrotu.
    Powinieneś raczej użyć zwrotu "staroć".
    Bo na oldtimera to dopiero ma zadatki.