  • 11. Data: 2011-03-11 21:25:31
    Temat: Re: Ktoś zna i pomoże?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 20:49:07 +0100, A.K. napisał(a):

    > Ty, ja wiem że z wyspy ciężko ocenić ale to co on ma na kołach to kolpaki.

    citroen twierdzi, że z fabryki wyjechał na alusach

    > No Volcano podobnych z klimą było na pęczki.
    >
    > Waldek, powtórzę za Darkiem "Życie jest za krótkie by Dieslem jeździć".
    > Pamiętasz, w moim Leaderku też wróżyłeś dzwon, bity, szrot w jakim ty byłeś
    błędzie.....
    > Był "szczepan" ale nie bity!

    Przedni pas jest innej barwy, zobacz szczelinę między lampami a maską,
    zderzak wygląda (poza tym, że zmasakrowany) jak malowany pędzlem itp..

    Jak już, szukałbym prawdziwego Volcane. Nie będzie dużo droższy a
    przynajmniej wyposażenie będzie dopasowane do silnika, zwłaszcza hamulce i
    zawieszenie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-03-11 22:03:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-11 21:25, Waldek Godel pisze:

    > citroen twierdzi, że z fabryki wyjechał na alusach

    Wiesz, jak już bardzo chcesz się czepiać to chociaż przeczytaj do czego
    się odnosisz:
    <cite>
    Aktualnie samochód jest na oponach zimowych, mam do niego jeszcze
    oryginalne felgi aluminiowe z oponami letnimi.
    </cite>

    No to jak - ukradli te felgi?

    > Przedni pas jest innej barwy, zobacz szczelinę między lampami a maską,
    > zderzak wygląda (poza tym, że zmasakrowany) jak malowany pędzlem itp..

    19 letni samochód ma być funkiel-nówka nie malowany z małym przebiegiem
    i bez żadnych przygód?

    Litości....

  • 13. Data: 2011-03-11 22:16:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:03:08 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wiesz, jak już bardzo chcesz się czepiać to chociaż przeczytaj do czego
    > się odnosisz:

    ech.. dokładne przeczytanie wątku przerosło?

  • 14. Data: 2011-03-11 22:18:50
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 20:25:31 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Jak już, szukałbym prawdziwego Volcane.

    Waldek, bez urazy, bo cie znam od X lat i czasem mam podobne poglądy ale
    p....lisz.

    > Nie będzie dużo droższy a
    > przynajmniej wyposażenie będzie dopasowane do silnika, zwłaszcza hamulce i
    > zawieszenie.

    Ten, z linku miał spotkanie z dziką zwierzyną, fakt ale jest prawdziwy. Jak
    na Volcane ma "wypas". Zrobiony. Serwisowany. Belka tylna po regeneracji.
    Właścicielem jest członek Klubu Cytrynki. Ja sprzedawałem części zamienne
    do tego bolidu - nie były z dolnej półki. PRZEBIEG JEST RZECZYWISTY (tu ja
    posypuje głowę popiołem) mimo krzywo stojących cyfr i fotela którego
    (regulacja) w 306 nie znajdziesz za CHRLD (nawet Waldek może się mylić a
    nawet powiem g...o wie).
    Auto sprowadzone z Niemiec przez właściciela.

    Nie kojarzyłem ze zdjęć ale dzwoniłem do ownera, możesz mi nie wierzyć ale
    akurat z tego duetu (jak w linkach) _TEN_ ZX jest wart grzechu.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 15. Data: 2011-03-11 22:24:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:18:50 +0100, A.K. napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie kojarzyłem ze zdjęć ale dzwoniłem do ownera, możesz mi nie wierzyć ale
    > akurat z tego duetu (jak w linkach) _TEN_ ZX jest wart grzechu.

    Możliwe, nie da się znać wszystkich aut... Tego, że zrobione nie widać,
    widać, że przymęczony, rozbicie przodu sam potwierdzasz. Jeżeli faktycznie
    człowiek chce go kupić, to ma listę rzeczy do obejrzenia

  • 16. Data: 2011-03-11 22:26:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "A.K." <a...@n...secretkey.eu> napisał w wiadomości news:

    > Nie kojarzyłem ze zdjęć ale dzwoniłem do ownera, możesz mi nie wierzyć ale
    > akurat z tego duetu (jak w linkach) _TEN_ ZX jest wart grzechu.

    Prawie 20 letni Citroen?
    No proszę Cię......
    Miałem ZX-a jako pięciolatka, uratował mi życie w czołówce, więc źle go nie
    wspominam, ale wolę sobie nie wyobrażać stanu po kolejnych 15 latach.

  • 17. Data: 2011-03-11 22:51:30
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:26:41 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Prawie 20 letni Citroen?

    Jaki???

    > No proszę Cię......

    Wiem Astra była by lepsza tyle że zgniła, Golfa zajeździły pryszcze.

    > Miałem ZX-a jako pięciolatka, uratował mi życie w czołówce, więc źle go nie
    > wspominam, ale wolę sobie nie wyobrażać stanu po kolejnych 15 latach.

    Nie mówimy o 1.1 z salonu w pl. ;)

    Nie chcę by ktoś mnie źle zrozumiał, Plaszczycowa Granada też nie jest
    panaceum na wszystko.

    Jeśli ktoś poszukuje klasycznego compacta z początku lat 90 fabrycznie
    mocnego to co mu zaproponujesz???

  • 18. Data: 2011-03-12 01:21:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin g.manecki

    > Są sobie dwa auta Peugeot 306 i Citroen ZX jak już sprawdziłem
    > mechanicznie to prawie te same auta. I mam dylemat, ktoś może miał lub
    > ma któreś i mógłby doradzić? Nawet już nie chodzi o te dwa konkretne
    > ogłoszenia ale ogólnie. ZX 16V http://tnij.org/ktzw
    > 306 S16 http://tnij.org/ktzu

    Osobiście ani jednego ani drugiego nie tknąłbym nawet patykiem.

  • 19. Data: 2011-03-12 02:29:07
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Osobiście ani jednego ani drugiego nie tknąłbym nawet patykiem.

    to moze chociaz osranym kijem?

  • 20. Data: 2011-03-12 09:33:45
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 11-03-2011 12:27, g.manecki pisze:
> [...]
    > doradzić? Nawet już nie chodzi o te dwa konkretne ogłoszenia ale ogólnie.

    Jak chcesz coś taniego i jeżdżącego to uzbieraj kasę i kup Xsarę 2,0 VTS
    167KM, najlepiej po FL. Można trafić zadbane egzemplarze od I właściciela.

    M.