  • 71. Data: 2016-03-08 01:15:39
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
    news:56de13ec$0$682$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie rozumiem po co zwykła klawiatura, jak tablety mają wbudowane świetne
    > klawiatury -nawet grube palce mają komfort pisania. Co innego telefony.
    > Czasami nie uda się trafić palcem w odpowiednia literkę, ale się wyświetla
    > ta, którą się wybralo i można szybko cofnąć i wprowadzić dobrą.

    Ja też nie rozumiem, więc nie przejmuj się :-)
    Ty, ja i miliony innych użytkowników tabletów używają tej wbudowanej.

  • 72. Data: 2016-03-08 01:22:04
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-03 o 01:16, Pszemol pisze:
    > I wymyslil kabelek uniwersalny:
    > https://t.co/6xRbuYgrPs
    > Problem z głowy?

    wiele rzeczy można powiedzieć ale nie że problem z głowy.

    Cały świat używa usb... C A Ł Y! A aple musi po swojemu... bo mu się
    kasa na akcesoriach nie będzie schodzić. Nie ma ANI JEDNEGO powodu, żeby
    używać tego cudacznego standardu a nie microusb (zwłaszcza w wersji C).

    Słowem problem nie jest z głowy, tylko jest łatany dziwacznymi
    sposobami... to jak perfumowanie się 3 dezodorantami jak ma się majty
    pełne g***a.

  • 73. Data: 2016-03-08 01:26:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message

> [...]
    >
    > Słowem problem nie jest z głowy, tylko jest łatany dziwacznymi
    > sposobami... to jak perfumowanie się 3 dezodorantami jak ma się majty

    Co zrobisz jak będziesz miał trzy urządzenia, wszystkie uzywają
    niby USB ale jedno jest na starym miniUSB, drugie na w miarę
    nowym ale nie najnowszym microUSB a trzecie na USB w wersji C?
    Cała torba kabelków? Więc po co narzekać na Apple?

    Nawiasem mówiąc zachodzę w głowę jak to się stało że wymyślono
    nowe gniazdko USB C, niekompatybilne z niczym więcej i DALEJ
    NIE MA ONO FICZERKA ZNANEGO ZE ŚWIATA APPLE: MagSafe!
    Wciąż po ciągnięcie, szarpnięcie za kabel zrzuca nam laptopa na podłogę...
    A Ty mi mówisz, że nie ma ani jednego powodu aby używać standardów Apple
    :-))))

  • 74. Data: 2016-03-08 03:20:36
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-08 01:26, Pszemol wrote:
> [...]
    > A Ty mi mówisz, że nie ma ani jednego powodu aby używać standardów Apple

    MagSafe - nazwa jak kosmos ;)
    Myślisz, że to wymysł Appla?
    Masz to rozwiązanie (nie wiem, czy pod tą nazwą) np. w Surfacach od M$,
    w sonowych Xperiach serii Z.
    Lepszym rozwiązaniem byłoby ładowanie na odległość / indukcyjne, z
    którym Apple jest w tyle (na razie).
    Tyle, że jest to samo ładowanie, bez jednoczesnej możliwości przesłania
    danych po tym samym kabelku (dane prześlesz po BT - oczywiście nie w Apple)

    BTW: Czy tak często szarpiesz za kabel?

    Użytkownikom nadgryzionych jabłuszek w kość da następny model iP, gdy
    wyekstrachowany zostanie ze standardowego gniazda słuchawkowego - to
    dopiero jest ruszenie głową (jak zrobić skok na kasę ;)
    Jak spadnie sprzedaż nowych telefonów, to odbiją sobie na ....
    słuchawkach :)

  • 75. Data: 2016-03-08 04:30:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:nblcnr$ten$1@dont-email.me...

    > MagSafe - nazwa jak kosmos ;)
    > Myślisz, że to wymysł Appla?
    > Masz to rozwiązanie (nie wiem, czy pod tą nazwą) np. w Surfacach od M$, w
    > sonowych Xperiach serii Z.

    Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
    http://www.google.com/patents/US7311526

    Ty myślisz inaczej na jakiej podstawie?

    > Lepszym rozwiązaniem byłoby ładowanie na odległość / indukcyjne, z którym
    > Apple jest w tyle (na razie).

    Moim zdaniem nie byłoby lepsze.

    Bardziej marnotrawiącym energię - być może :-)

    > Tyle, że jest to samo ładowanie, bez jednoczesnej możliwości przesłania
    > danych po tym samym kabelku (dane prześlesz po BT - oczywiście nie w
    > Apple)

    Dane prześlesz po BT, wifi i po GSM. Jak sobie zapragniesz.
    Dlaczego nie?

    > BTW: Czy tak często szarpiesz za kabel?

    Bardzo często. A jak często podłaczasz klawiaturę USB do tableta? :-))

> [...]
    > dopiero jest ruszenie głową (jak zrobić skok na kasę ;)
    > Jak spadnie sprzedaż nowych telefonów, to odbiją sobie na .... słuchawkach

    Strachy na lachy - tak straszyli przy zmianie standardu gniazda Lighting.
    Chwilę później można było kupić za 99 centy Chinskie przejściówki.
    To samo będzie z gniazdem słuchawek - będą przejściówki do 3.5mm jack.

  • 76. Data: 2016-03-08 08:33:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Mar 2016 21:30:21 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
    > http://www.google.com/patents/US7311526

    Nie wymyślił, tylko opatentował rozszerzenie na komputery pomysłu
    stosowanego już wcześniej np. we frytownicach. "Apple wymyślił" to
    oksymoron.

    --
    Marek

  • 77. Data: 2016-03-08 09:22:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
    > http://www.google.com/patents/US7311526

    to też wymyślił?
    <http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/upload
    s/2011/10/slide-to-unlock-550x403.jpg>

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 78. Data: 2016-03-08 09:23:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ja też nie rozumiem, więc nie przejmuj się :-)
    > Ty, ja i miliony innych użytkowników tabletów używają tej wbudowanej.

    a pozostali pracują zawodowo i piszą 10 palcami

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 79. Data: 2016-03-08 09:45:28
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 08.03.2016 09:23, masti wrote:

    > a pozostali pracują zawodowo i piszą 10 palcami

    Na tabletach? Zawodowo?

  • 80. Data: 2016-03-08 09:48:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    trolling tone wrote:

    > Na tabletach? Zawodowo?

    niektórzy tak. Ale jak się człowiek przyzwyczai do pisania normalnego to
    ciężko się przestawić na stukanie jednym palcem

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?