  • 51. Data: 2016-03-05 08:19:16
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-05 o 03:34, Pszemol pisze:
    > Ty czujesz się większością? :-)

    Bo widzisz z takie odległości nie widzisz kto tu u nas jest w
    mniejszości a kto w większości. Odwiedziłbyś matule ojczyznę w
    potrzebie. Może jakaś demonstracja w obronie mniejszości albo
    demokracji? :-)

  • 52. Data: 2016-03-05 08:44:36
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 05.03.2016 08:13, z wrote:

> [...]
    > Normalni ludzie tak wybierają.
    > Często im się w salonie wpycha wypasionego smartfona do abonamentu i
    > muszą wybrać a tak naprawdę potrzebują najprostrzego modelu dotykowego.
    > Te najtańsze to już nie ta liga co kiedyś. Ludzie nie zdają sobie z tego
    > sprawy co potrafi lumia za 300 zł. Dlatego Apple rośnie. A nie dlatego
    > że jest dobry czy oferuje dobry stosunek cena/jakość. Oczywiście cały
    > czas pamiętamy o aureoli nad logo ;-)
    > Skoro firma upiera się przy cenie ;-) to te drobiazgi klient potrafi
    > zinterpretować jako dziwactwo, odszczepieństwo, zagrożenie, stratę

    Generalizujesz. Są obszary, gdzie iOS jest bezkonkurencyjny. Przede
    wszystkim wszędzie tam, gdzie ważna jest niska latencja na dotyku i
    na audio. Wystarczy porównać działanie dotykowej klawiaturki
    muzycznej np. w FL Studio Mobile, na androidzie to jest praktycznie
    nieużywalne (na ajfonie kumpla wszystko wchodzi w tempie, u mnie lagi
    przekraczają 300 ms!).

  • 53. Data: 2016-03-05 13:55:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Środowisko w którym jest 1 kabelek ajfona a 20 usb trzeba zdobywać,
    > oswajać a nie się na nie wypinać z dumą ;-)

    Tak właśnie mi się wydawało że nie masz nawet bladego pojęcia...

    > Cały czas pamiętając że w realu 1 ładowanie na dobę często nie wystarcza

    > Cały czas nie pojmujesz na czym polega wybór.
    > Ajfony są na porównywalnym poziomie wykonania/jakości do konkurencji.

    Co to znaczy na porównywalnym poziomie?

    > Różnica jest w cenie (tego na pewno nie pojmiesz) oraz w tych drobnych
    > aczkolwiek upierdliwych dziwactwach tego sprzętu
    > Normalni ludzie tak wybierają.

    Normalni ludzie? Ty się zachowujesz jakbyś iPhone nie używał nigdy.
    Tobie się wydaje że to jeszcze jedna wersja telefonu z Androidem,
    taka która ma inną wtyczkę :-)))

> [...]
    > Skoro firma upiera się przy cenie ;-) to te drobiazgi klient potrafi
    > zinterpretować jako dziwactwo, odszczepieństwo, zagrożenie, stratę nerwów

    Jakie drobiazgi??? Dla Ciebie iPhone od Galaxy S różni się kabelkiem USB?

  • 54. Data: 2016-03-05 13:56:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message

> [...]
    > muzycznej np. w FL Studio Mobile, na androidzie to jest praktycznie
    > nieużywalne (na ajfonie kumpla wszystko wchodzi w tempie, u mnie lagi

    Kolega nasz nie dostrzegł takiego detalu jak różnica w systemie
    operacyjnym :-) Skupia się zbytnio na różnicach w kabelkach :-)

  • 55. Data: 2016-03-05 13:58:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Ktoś zaprasza Cię w gości a Ty robisz mu wyrzuty że jest głupcem i nie ma
    > ładowarki do Twojego wypasionego ajfona ;-)

    Podziwiam Twój brak kontaktu z rzeczywistością i wnioskowanie totalnie z
    pały.
    Kto robi komu wyrzuty? O czym my tu rozmawiamy? Zastanów się...
    Jesteś niepoważny.

  • 56. Data: 2016-03-05 14:48:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Bo widzisz z takie odległości nie widzisz kto tu u nas jest w mniejszości
    > a kto w większości. Odwiedziłbyś matule ojczyznę w potrzebie. Może jakaś
    > demonstracja w obronie mniejszości albo demokracji? :-)

    Odpowiesz na pytanie wprost?
    A co do ojczyzny to conajmniej 2 razy do roku jestem w Polsce.

  • 57. Data: 2016-03-05 17:02:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-05 o 13:55, Pszemol pisze:
    > Normalni ludzie? Ty się zachowujesz jakbyś iPhone nie używał nigdy.
    > Tobie się wydaje że to jeszcze jedna wersja telefonu z Androidem,
    > taka która ma inną wtyczkę :-)))

    Nawet nie pamiętasz komu odpisujesz. :-)
    Otóż przypominam że używam w domu wszystkich trzech systemów. Mam
    porównanie w podobnym zastosowaniu. Walczę z podobnymi problemami,
    wku... na niedoróbki, fanaberie, lagi, niekomaptybilności, na
    niedouczenie programistów i konstruktorów obudowy, awaryjność...
    Każdemu jednemu mam prawo nawciskać bo miałem to g... w rękach i
    usiłowałem używać :-)
    Mam porównanie i wiem co piszę.
    Jak zauważyłeś litościwie pominąłem kwestie zdzierstwa cenowego i
    dojenia za takie właśnie durne przelotki "za dolary" :-)

    PS. Taki subiektywny ranking ;-)
    Za tel. z androidem dałbym 300zł. Za telefon z iosem 400 zł a za telefon
    z windowsem 450.
    Tu jak widać przeważają właśnie szczegóły, fanaberie, niekompatybilności
    i logo ;-)

  • 58. Data: 2016-03-05 17:06:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-05 o 13:58, Pszemol pisze:
    > Podziwiam Twój brak kontaktu z rzeczywistością i wnioskowanie totalnie z
    > pały.
    > Kto robi komu wyrzuty? O czym my tu rozmawiamy? Zastanów się...
    > Jesteś niepoważny.

    Sorry... Być może się zmieniłeś, postarzałeś, już Ci przeszło...
    Zwracam honor. Te resztki zadufania to może być faktycznie "dobra
    zmiana" i urealnienie magii do zwykłego szarego świata :-)

  • 59. Data: 2016-03-05 17:08:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Nawet nie pamiętasz komu odpisujesz. :-)

    Skąd to wnosisz?
    Nie napisałem że nie używasz tylko że zachowujesz się jak byś nie używał.
    Kumasz różnicę znaczeniową?

> [...]
    > programistów i konstruktorów obudowy, awaryjność...
    > Każdemu jednemu mam prawo nawciskać bo miałem to g... w rękach i

    Jeśli twierdzisz że iPhone to jest to samo co inne smartfony z Androidem
    a tylko różni się typem kabelka to wyraźnie nie wiesz co piszesz :-)

    I co z tego ma wynikać dla czytelnika?

  • 60. Data: 2016-03-05 17:10:13

    W dniu 2016-03-05 o 14:48, Pszemol pisze:
    > Odpowiesz na pytanie wprost?

    Tak. Należę do tej większej grupy. Chociaż na PiS nie głosowałem ;-)

    > A co do ojczyzny to conajmniej 2 razy do roku jestem w Polsce.

    Widać