  • 21. Data: 2016-03-04 13:10:41
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.3330875327451171513@news.neostrada.pl

    > Trafi co piszesz, wszyscy już używają jeden standard, oprócz Apple?

    Nie o tym jakie są fakty jest rozmowa.
    Bo jakie są to wiemy - tak, Apple nie używa mikro USB.
    Teraz - ktoś wymyślił kabelek USB z wtyczką pasującą
    do gniazda mikroUSB i do gniazda Ligthing.
    I o tym jest wątek.
    Bo jak ktoś posiada dwa typy urządzeń to nie jest wcale
    praktyczne mówić o tym że fajnie byłoby gdyby Apple
    używał mikroUSB to byłoby prościej. Nie sądzisz?

  • 22. Data: 2016-03-04 13:11:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Że bezsensem jest kupowanie specjalnych kabelków.
    > To takie używanie protezy żeby udawać normalność ;-)

    Gdybyś miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
    to wolałbyś nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

  • 23. Data: 2016-03-04 13:12:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > A co jest tematem? Stosowanie protez do japka?

    Tematem, jeśli naprawdę nie zauważyłeś, jest kabelek,
    który sięga do dwu różnych gniazd. Nie wiem czemu
    macie taką straszną alergię na Apple, graniczącą z histerią.

  • 24. Data: 2016-03-04 13:13:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Iphone "zmieniło się wszystko".ciągle nie ma gniazda usb? Rotfl!

    Ciągle nie ma? Sugerujesz że planuje go kiedyś mieć? :-) Dobre.

  • 25. Data: 2016-03-04 13:13:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Fri, 04 Mar 2016 06:47:12 +0100, w
    > <a...@n...neostrada.pl>, Marek
    > <f...@f...com>

    > No właśnie -- jak np. do japka podłącza się klawiaturę usb czy zwykłego
    > pena?

    :-))))))) dobre.

  • 26. Data: 2016-03-04 13:38:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Mar 2016 06:13:35 -0600, w <nbbtvo$b3$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > :-))))))) dobre.

    No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
    Są jakieś dedykowane czy jakieś protezy trzeba dokupić? :D

  • 27. Data: 2016-03-04 13:44:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-04 o 13:10, Pszemol pisze:

> [...]
    > praktyczne mówić o tym że fajnie byłoby gdyby Apple
    > używał mikroUSB to byłoby prościej. Nie sądzisz?

    Praktycznie by było jakby Apple produkowało gniazda takie
    jak reszta cywilizowanego świata.
    Rozmowa o tym "fajnie byłoby gdyby Apple" nie będzie praktyczna
    ani nie będzie z jej powodu prościej.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2016-03-04 14:16:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 4 Mar 2016 06:13:11 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ciągle nie ma? Sugerujesz że planuje go kiedyś mieć? :-) Dobre.

    No skoro to jedyny telefon, który olewa ogólnie przyjęty przez
    wszystkich standard, to co się dziwisz, że nie jest traktowany
    poważnie i wszyscy się z tego śmieją.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2016-03-04 14:18:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >I wymyslil kabelek uniwersalny:
    >https://t.co/6xRbuYgrPs
    >Problem z głowy?

    A gdzie tam.
    Przeciez bedzie USB-C z jednej strony, a Apple wymysli cos jeszcze
    innego ze swojej :-)

    J.

  • 30. Data: 2016-03-04 15:13:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
    > Są jakieś dedykowane czy jakieś protezy trzeba dokupić? :D

    Apple uznał, że nie jest Ci to potrzebne :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?