  • 1. Data: 2016-03-03 01:16:50
    Temat: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 2. Data: 2016-03-03 12:33:46
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Mar 2016 18:16:50 -0600, w <nb7vju$hl0$1@dont-email.me>, "Pszemol"

  • 3. Data: 2016-03-03 12:37:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    news:b88gdbd65fdps93hmqbi1t9dq7r87tb1kt@4ax.com...
    > Wed, 2 Mar 2016 18:16:50 -0600, w <nb7vju$hl0$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    > <P...@P...com> napisał(-a):
    >
    >> I wymyslil kabelek uniwersalny:
    >> https://t.co/6xRbuYgrPs
    >> Problem z głowy?
    >
    > Ale na co on komu?

    No wystarczy że masz dwa urządzenia z różnych stajni :-)
    To tak trudno wymyślić?

  • 4. Data: 2016-03-03 12:40:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > No wystarczy że masz dwa urządzenia z różnych stajni :-)
    > To tak trudno wymyślić?

    przecież taki kabelek już dawno jest. I tylko Apple nie chce z niego
    korzystać.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-03-03 13:08:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nb97r5$3rn$1@dont-email.me...

    > przecież taki kabelek już dawno jest. I tylko Apple nie chce z niego
    > korzystać.

    Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

  • 6. Data: 2016-03-03 15:20:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 3 Mar 2016 06:08:48 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

    Możesz jaśniej?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-03-03 18:22:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-03 o 13:08, Pszemol pisze:
    > Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

    Daj sobie spokój. Usb jest tak powszechnie używane zwłaszcza w śród
    użytkowników języka w którym raczyłeś tu napisać że musisz się pogodzić
    z tym że jesteś w marginesie, w mniejszości.
    Postępem by było gdyby iphony miały oba gniazda. Wtedy byłyby
    przyjaźniejsze dla użytkownika, wartościowsze, miałbyś z kim wymieniać
    poglądy...
    Paniusia w mojej firmie kiedyś przychodziła po ratunek i zawsze gdzieś
    się znajdował kabelek usb do ładowania samsunga.

    Teraz nie może rozstawać się z ładowarką bo zanabyła 6S.
    Jest japko nie ma prundu :-)

    PS. Takich paniusi to jest nawet kilka ale tej już nie pomogę. Jest
    stracona dla integracji korporacyjnej ;-)

  • 8. Data: 2016-03-03 21:37:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

    bez sensu to jest uzywanie innego gniazda niż industry standard.
    Wszyscy inni producenci to zrozumieli i zrezygnowali z fanastu tysięcy
    dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-03-04 00:13:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

    Daj sobie spokój. Usb jest tak powszechnie używane zwłaszcza w śród
    ---
    śrut się pisze pszes u otfarte i te

    użytkowników języka w którym raczyłeś tu napisać że musisz się pogodzić
    z tym że jesteś w marginesie, w mniejszości. ...
    ---
    Pogodziłem się już z wszystkimi, mogę iść do nieba

  • 10. Data: 2016-03-04 00:19:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

> [...]

    bez sensu to jest uzywanie innego gniazda niż industry standard.
    Wszyscy inni producenci to zrozumieli i zrezygnowali z fanastu tysięcy
    Która wersja USB ? Mini ? Micro ? A może Type-C ?

    Zaraz zaraz ... Apple korzysta z Type-C może nie w telefonach, ale
    tabletach.