  • Data: 2016-03-08 13:33:08
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:nbm5ei$s8j$1@dont-email.me...

    > a co mnie to jako użytkownika interesuje - ma być wygodnia a za wygodę
    > mogę zapłacić (efekt cieplarniany od tego się nie powiększy)
    > :)

    :-))

    No ale są bardziej świadomi użytkownicy którzy nie mają
    problemu z kabelkiem.

    > z iPhone po BT rónież?
    > (zakładam, że nie ma innej opcji - czyli wifi i gsm odpada (tethering
    > również))

    Tak, przez Bluetooth:
    http://cdn.iphoneincanada.ca/wp-content/uploads/2011
    /06/Personal-Hotspot.png

    > robie obrót klawiaturą i mam klawiaturę (konwertable laptop) ;)
    >
    > Za to bez problemu mogę podpiąć dowolne urządzenie po USB zaróno do
    > telefonu jak i tabletu (standardowego) gdyż Host USB mi to zapewnia.
    > Mogę co nie znaczy, żę często korzystam (już prędzej pendraka USB aby
    > szybciej zgrać dane)

    Otóż to - wielu się epatuje "mogę" a nie zwraca uwagi że nie korzysta
    a płaci za tą uniwersalność bardziej skomplikowanym i niewygodnym design.

    > No i kolejna przejściówka dyndająca przy telefonie = kolejny element do
    > uszkodzenia gniazda telefonu,........
    > No i słuchając muzy nie naładujesz telefonu.
    > No chyba, że muza poleci po BT - kwestia czy w tym standardzie Apple też
    > nie namiesza by wyciągnąć więcej kasy od użytkownika?
    >
    > Czas pokaże - sam jestem ciekawy jak to zostanie rozwiązanie i jak będzie
    > przyjęte na rynku. Na razie nie wróżę temu pomysłowi sukcesu (ale fakt -
    > będzie inny, więc go opatentują ;).

    Zobaczymy. Ja też jakoś nie bardzo widzę jak to miałoby być.