  • Data: 2016-03-09 13:59:35
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message
    news:56df7567$0$650$65785112@news.neostrada.pl...

    > W tej chwili problemu nie ma i w przyszłości problemu nie będzie. Może
    > żonglowania trochę będzie w okresie przejściowym... daje 1,5 r na
    > przejście na usb-c. Zawsze pozostaje jeszcze świadomość, że mimo
    > uciążliwości robi się krok na przód a nie stoi się w miejscu w imię
    > hipsterowskiej antymainstreamowości.

    > Brawo - jeden (a właściwie 0,75 problemu, bo osobiście mocne siedzenie
    > wtyczki w gnieździe rzadko kiedy wydaje mi się wadą).

    Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą
    i nie jest, jak widać, konieczne aby zapewnić pewny kontakt elektryczny.
    W tym zastosowaniu chodzi tylko i wyłącznie o pewny kontakt elektryczny.
    Kontakt mechaniczny jest konieczną wadą na którą się mimochodem godzimy.
    I dziwię się, że nowy standard nie uwzględnił tego...

    Swoją drogą, czy USB C zastępuje te pokraczne, podwójne wtyczki
    mikroUSB połączone z drugą wtyczką do USB 3 jaką mam na swoim
    przenośnym HDD w obudowie USB3 z Western Digitala?

    > Apple w ogóle planuje przejście na thunderbolta? Nowa wersja mobilna ma
    > być podobno konstrukcyjnie kompatybilna z usb-c.

    Niestety nie orientuję się co Apple planuje...
    Wbrew ogólnie panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple :-)