  • Data: 2016-03-05 03:33:13
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:56d9e3dc$0$22825$65785112@news.neostrada.pl...

    > A najlepiej by było żeby tak fascynująca firma jak apple ułatwiła życie
    > swoim klientom i zrobiła gniazdko pasujące do wszystkiego.

    Widzę, że blade masz pojęcie na temat marketingu i biznesu w ogóle :-)
    Chcesz aby Apple ułatwiało Tobie kupowanie wyrobów konkurencji?
    Rozkoszny...

    > Da się wtyczkę i gniazdko się da.
    > W każdym razie jest to jakiś powód (może i mały) żeby się nie męczyć z
    > kabelkami tylko kupić coś tańszego, tak samo działającego z dostępnym
    > wszędzie ładowaniem.

    Skoro dla Ciebie kabelek (jego typ) jest ważniejszy przy wyborze
    telefonu niż sam telefon to jak najbardziej tak zadecydujesz :-)
    Ci, co kupują iPhone mają najwyraźniej typ kabelka w nosie...

    > No chyba że Apple wymyśli coś w temacie baterii.
    > Wtedy będę chwalił pod niebiosa. :-)

    A zdajesz sobie sprawę, że jesteś jeden? :-)

    > PS. Ile ten kabelek ma kosztować?

    $2.39