  • Data: 2016-03-05 17:02:07
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-05 o 13:55, Pszemol pisze:
    > Normalni ludzie? Ty się zachowujesz jakbyś iPhone nie używał nigdy.
    > Tobie się wydaje że to jeszcze jedna wersja telefonu z Androidem,
    > taka która ma inną wtyczkę :-)))

    Nawet nie pamiętasz komu odpisujesz. :-)
    Otóż przypominam że używam w domu wszystkich trzech systemów. Mam
    porównanie w podobnym zastosowaniu. Walczę z podobnymi problemami,
    wku... na niedoróbki, fanaberie, lagi, niekomaptybilności, na
    niedouczenie programistów i konstruktorów obudowy, awaryjność...
    Każdemu jednemu mam prawo nawciskać bo miałem to g... w rękach i
    usiłowałem używać :-)
    Mam porównanie i wiem co piszę.
    Jak zauważyłeś litościwie pominąłem kwestie zdzierstwa cenowego i
    dojenia za takie właśnie durne przelotki "za dolary" :-)

    PS. Taki subiektywny ranking ;-)
    Za tel. z androidem dałbym 300zł. Za telefon z iosem 400 zł a za telefon
    z windowsem 450.
    Tu jak widać przeważają właśnie szczegóły, fanaberie, niekompatybilności
    i logo ;-)