  • Data: 2023-09-10 15:35:25
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2023 o 14:04, io pisze:

    > Pokaż, który z http://niusy.pl/@olx.pl/app jest droższy od połowy
    > elektryka.

    I z czego wywnioskowałeś, że koń ma być w cenie połowy elektryka?
    No ale jak już chcesz porównywać i bierzesz pod uwagę ceny elektrycznych
    cacuszek, to użyj choć trochę wyobraźni i nie podsyłaj jakichś
    "kabanosów" z olx-a tylko wal od razu z cennikiem z Janowa Podlaskiego.

    > Ale, że owies?!

    A dają gdzieś za darmo?
    I czy to jedyny koszt utrzymania konia?

    > Pisze co mi ślina na język ...

    To akurat wiemy.

    > nie widzę żadnego sensu w poważnym
    > traktowaniu tych wszystkich wypocin.

    Nie wiem jak inni, ale zaczynam też tak podchodzić do twoich wypocin.