    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Date: Mon, 28 Aug 2023 18:03:25 +0200
    <ucht36$d14$1$lisciast@news.chmurka.net>
    <1n1fo2hjeyth.1jxsx73cvgxl7$.dlg@40tude.net>
    <ucibuh$mtf$1$lisciast@news.chmurka.net>

    On Mon, 28 Aug 2023 16:49:10 +0200, Lisciasty wrote:

    > Spieprzył coś albo celowo ściemnia żeby filmik był bardziej dramatyczny.

    Cos spieprzyl, ale co?
    Nie działa i ch* :-(

    > Jak to przeciętny kierowca, 90% wokół komina czyli do 200km dziennie,
    > reszta trasy.

    No to jak jedzi do 200km dziennie, a zasieg ma np 300,
    to sie nie ma co dziwic, ze wraca do domu, podłacza do gniazdka,
    i nie ma problemów z jazdą na resztkach prądu.

    Spytaj o te trasy - przy jakiej ilosci pozostałych km zjezdza na
    ładowanie..

    > W dużych miastach i owszem, ale na zadupiach dalej się trafiają
    > oszczędni ajenci, tzn. oszczędzają na klientach.

    No tak, przy zasiegu diesla, to zazwyczaj tankuje u siebie,
    bo starcza i na dojazd i na powrót, a u mnie tanio :-)

    Ale przeciez i w trasach są normalne stacje.
    Nawet bym powiedział, ze na takiego ajenta trudno trafic.
    No chyba, ze sie ukrywa pod znaną marką.

    J.