  • 31. Data: 2011-10-23 11:16:14
    Temat: Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Bo łatwiej zdobyć kobietę niż dobrego smartfona? ;)

    Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
    niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

  • 32. Data: 2011-10-23 11:59:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-10-2011 o 13:16:14 Mateusz <m...@v...pl> napisał(a):

    > Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
    > niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

    W tablecie przynajmniej specyfikacja jest stała, a kobieta zmienną jest ;P

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 33. Data: 2011-10-23 22:36:05
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol"
    > "LP"

    > Nie nazwałbym tego samoograniczeniem, raczej wyostrzeniem smaku :-)

    A ja w tym rozpoznaję wstecznictwo;)

    --
    LP

  • 34. Data: 2011-10-24 02:25:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> wrote in message
    > dawaj!

    Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

  • 35. Data: 2011-10-24 09:03:25
    Od: shg <s...@g...com>

    On Oct 24, 4:25 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

    Etap drugi.
    Czy ktoś rozpoznaje kobietę na zdjęciu?

  • 36. Data: 2011-10-24 11:19:20
    Od: IDKrzych <%moj_nick%@poczta.onet.pl>

    > a mi wlasnie pasi w reku, ale tylko jako czytadlo. taki byl zreszta
    > zamysl konstrukcji, ktora miala byc podobna w ksztalcie do otwartego i
    > zlozonego w druga trone magazynu. moim zdaniem ciekawe rozwiazanie.
    > <rs>

    Mi tez generalnie się podobał i miło się go trzyma ...
    z ciekawostek dodam, że to (jak mówi Sony) pierwszy tablet z
    certyfikatem PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę
    znaczy? ... czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się
    sprawdza.

    Sam niedawno kupowałem tablet i też patrzyłem na niego .. jednak (w
    Saturnie) nikt mi tego certyfikatu nie reklamował więc wtedy o nim nie
    wiedziałem (może byłby dodatkowym argumentem) ... a tak kupiłem w końcu
    tablet z Win7 na pokładzie :) nie idealny ale daje radę ;)
    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 37. Data: 2011-10-24 13:59:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "shg" <s...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...

    > Etap drugi.
    > Czy ktoś rozpoznaje kobietę na zdjęciu?

    Najciekawsze jest to, że natychmiast ucichły komentarze
    w klimatach Robinsona Cruzoe i zapuszczanie się z nią
    na jakieś bezludne wyspy, hi hi :-)))
    A mówiłem że to nie moja grupa wiekowa to się śmiali...

  • 38. Data: 2011-10-24 14:40:12
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A mówiłem że to nie moja grupa wiekowa to się śmiali...

    no a w czym problem, babka wcale wcale... można gorzej trafić.

  • 39. Data: 2011-10-24 17:53:39
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 24 Oct 2011 13:19:20 +0200, IDKrzych wrote:

> [...]
    > certyfikatem PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę
    > znaczy? ... czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się

    nie znam sie na konsolach, ale w tym wypadku oznacza to tyle, ze z tego
    tableta jest dostep do internetowego sklepu playstation i powinny na nim
    dzialac gierki, ktore mozna kupic w tym sklepie. nie wiem czy jest jakas
    roznica w dystrybucjach online vs. na cartridge'ach. <rs>