  • 11. Data: 2011-10-31 21:46:51
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-31 21:33, DoQ pisze:

    > Bo Polak zawsze wie najlepiej jak jechać :P

    Bo Polak wie wszystko najlepiej! .... Trzymejcie sie chopy.... Kurwa. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2011-10-31 21:52:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 21:44, M1SLQ pisze:

    > Z powodu stosowania debilnych ograniczeń w nieuzasadnionych przypadkach.

    Z powodu polskiej mentalności, nie patrzenia na znaki pionowe, poziome,
    w lusterka itp itd. Ogólnie rzecz biorąc - mania wszystkiego w dupsku.
    Czarne punkty nie zdały egzaminu - mimo wielkich tablic, czy czerwonych
    porowatych malowanek. Znak ograniczenia do 30 z progiem zwalniającym?
    Też można olać, przecież lepiej rozjebać miskę olejową i przejechać po
    nim 80tką.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-10-31 21:54:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Bo Polak wie wszystko najlepiej! .... Trzymejcie sie chopy.... Kurwa. ;)

    A jak!! LEGIA WARSZAWA, HWDP!! ;-))))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2011-10-31 22:00:46
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2011-10-31 20:35, neoniusz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=A2516cAESxo
    >
    > Ładny uskok ;)
    > I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

    Ładniejszy jest na dojeździe do Stilo, również 40, przy 60 lecisz.
    --
    Voytek

  • 15. Data: 2011-10-31 22:01:54
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-31 20:35, neoniusz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=A2516cAESxo
    >
    > Ładny uskok ;)
    > I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

    Tikacz poszedł po całości ;) dobrze że nie złożył się w pół ;)

    Pozdrawiam !

  • 16. Data: 2011-10-31 22:10:09
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Lew2" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
    On Oct 31, 8:35 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    >Albo stoi sobie znak 30 km/h, bo drogowcy posypali grysem wylaną
    >smołę. Co z tego że ja jadę 30, jak wyprzedza mnie jakiś pan jadąc 90
    >km/h i oczywiście cały lakier spryskany. U kogo dochodzić
    >odszkodowania?
    To nie pan, tu ...any ...uj :)

  • 17. Data: 2011-10-31 22:22:11
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-31 20:57, Marcin Jan pisze:
    > A najbardziej ja kocham trzydziestki przy robotach drogowych, zero
    > człowieka, nawierzchnia ok, ale 30 musi być.

    Czesto o robotach nawet tubylcy nie pamietaja, a znak stoi.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 18. Data: 2011-10-31 22:22:17
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Z powodu polskiej mentalności, nie patrzenia na znaki pionowe,

    Jak jechałem przez doyczland to w zasięgu wzroku nie było nic oprócz znaków
    drogowych, a nie ku...a pińć tysięcy je...nych reklam.

    > w lusterka

    nie patrze bo wjadę temu z przodu, mam w du... .

    > Ogólnie rzecz biorąc - mania wszystkiego w dupsku.

    i sie identyfikuję, a co.
    :)

    pozdr
    lublex

  • 19. Data: 2011-10-31 22:23:13
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-31 22:10, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Lew2"<w...@h...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    > To nie pan, tu ...any ...uj :)

    Psikutas bez es ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 20. Data: 2011-10-31 22:25:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 20:57:27 +0100, Marcin Jan napisał(a):

    > Jestem ciekaw czy przynajmniej jakaś mała część ograniczeń testowana
    > jest w terenie

    Zapewne są testowane tak samo jak drogi rowerowe (pod względem ich
    użyteczności i możliwości legalnego przejazdu). Czyli wcale.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138