  • 1. Data: 2011-10-31 20:35:01
    Temat: Ktoś chce poskakać?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    http://www.youtube.com/watch?v=A2516cAESxo

    Ładny uskok ;)
    I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

  • 2. Data: 2011-10-31 20:57:27
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-10-31 20:35, neoniusz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=A2516cAESxo
    >
    > Ładny uskok ;)
    > I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

    się dziwić nie ma czemu. Nastawiają czterdziestek byle gdzie, byle był
    dupochron a potem jak rzeczywiście trzeba to ludzie to olewają, bo
    przecież przejechali tysiąc 40 i było ok.
    Jestem ciekaw czy przynajmniej jakaś mała część ograniczeń testowana
    jest w terenie. Czyli taki inżynier ruchu z ekipąm(policja etc.)
    przejeżdżają dany odcinek z taką prędkością jaką sobie wymarzyli.
    A najbardziej ja kocham trzydziestki przy robotach drogowych, zero
    człowieka, nawierzchnia ok, ale 30 musi być.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 3. Data: 2011-10-31 21:10:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 19:57:27 +0000, Marcin Jan <t...@g...pl> said:

    > się dziwić nie ma czemu.

    No, można - temu, że ktoś spartolił remont drogi.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-10-31 21:20:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 31 Oct 2011 20:35:01 +0100, neoniusz

    > I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

    Abstrahując od wykonania tej łaty... Jakby stawiali ograniczenia tam, gdzie
    faktycznie trzeba, to by nie było podobnych sytuacji. Do dzisiaj pamiętam
    swój pierwszy zakręt w Austrii poza autostradą. Ograniczenie do 100/h na
    drodze dwukierunkowej z dwoma pasami. Tylko RAZ chciałem przejechać zakręt
    110/h a potem trzymałem się KAŻDEGO ograniczenia. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-10-31 21:21:55
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Marcin Jan wrote:

    > Jestem ciekaw czy
    > przynajmniej jakaś mała część ograniczeń testowana jest w terenie.
    > Czyli taki inżynier ruchu z ekipąm(policja etc.) przejeżdżają dany
    > odcinek z taką prędkością jaką sobie wymarzyli.

    Ale jakich wniosków spodziewasz się po takim teście? Napiszą w
    raporcie, że przejechali z prędkością 40km/h i nic złego sie nie
    wydarzyło, więc jest to prędkość bezpieczna i nic nie wskazuje na
    konieczność daleszego jej ograniczania. :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2011-10-31 21:22:18
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On Oct 31, 8:35 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=A2516cAESxo
    >
    > Ładny uskok ;)
    > I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

    Albo stoi sobie znak 30 km/h, bo drogowcy posypali grysem wylaną
    smołę. Co z tego że ja jadę 30, jak wyprzedza mnie jakiś pan jadąc 90
    km/h i oczywiście cały lakier spryskany. U kogo dochodzić
    odszkodowania?

  • 7. Data: 2011-10-31 21:32:51
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Ładny uskok ;)
    > I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

    Złe oznakowanie. W takim przypadku powinien być znak ostrzegawczy A-30
    ostrzegający przed niebezpieczeństwem i konieczność zachowania
    szczególnej ostrożności. Niektóre samochody skutecznie wyhamowały na
    bardzo krótkim odcinku co wskazuje na to, że nie poruszały się z
    prędkością _drastycznie_ wyższą od wspomnianych 40 km/h.

    Swoją drogą, sporo kurwamaciów tam przypuszczalnie padło...

  • 8. Data: 2011-10-31 21:33:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 21:20, Myjk pisze:
> [...]
    > drodze dwukierunkowej z dwoma pasami. Tylko RAZ chciałem przejechać zakręt
    > 110/h a potem trzymałem się KAŻDEGO ograniczenia. :P

    Bo Polak zawsze wie najlepiej jak jechać :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-10-31 21:36:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 21:32, M1SLQ pisze:
    > Złe oznakowanie. W takim przypadku powinien być znak ostrzegawczy A-30
    > ostrzegający przed niebezpieczeństwem i konieczność zachowania

    To i tak nic by nie dało.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-10-31 21:44:57
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > To i tak nic by nie dało.

    Z powodu stosowania debilnych ograniczeń w nieuzasadnionych przypadkach.

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Pozdrawiam,
    Michał