  • 21. Data: 2014-11-20 18:17:19
    Temat: Re: Którym pasem wjechać na rondo ?
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:m4l3po$f3u$1@node1.news.atman.pl...

    > Zebyś sie juz dłuzej nie kompromitowal. Jak cała reszta tutaj nie robila z
    > siebie kompletnych durni to posluchaj jak on szczeka i w 6 minucie i 30 sek:
    >
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/jak-jezdzic-po-rondzie
    -na-pewno-nie-tak/z9l0w

    > Moze to ty byles przy tym radiowozie ?:)

    To jeszcze napisz dlaczego zawracasz nam 4d tym filmem.

  • 22. Data: 2014-11-20 18:17:59
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-11-20 16:52, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Robert_65" <r...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > A skąd wiesz?
    > Bo tak jak napisałeś jest, ale tylko na rondzie turbinowym.
    > Na żadnym innym NIE WOLNO zjeżdżać z lewego pasa.

    A jak ma sie to do flejma gdzies sprzed kilku miesiecy o rondoprostowaczach?

    No i w ogole to chyba fizycznie niemozliwe zeby zjechac z lewego -
    trzeba jednak przez prawy sie przekulac a wtedy z jakiego zjezdzamy? No
    chyba z prawego?

    No bo jak odroznic te sytuacje - tzn czy zjezdzamy z lewego czy z
    prawego skoro zjezdzajac z lewego i tak zjezdzamy z prawego?

    --
    mk4

  • 23. Data: 2014-11-20 18:18:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Nov 2014 15:24:05 +0100, abn140

    > mam prawo nie wiedziec - stary juz jestem. i ogolnie

    Sz.P. Marek Dworak, dyrektor Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego.

    > rondoprostowacz ? co to?

    To kierowca twierdzacy, że jakby rozciąć rondo i "rozwinąć" czy tam włąśnie
    "wyprostować" to będzie z tego jezdnia jednokierunkowa z odnogami tylko po
    prawej -- dlatego ZAWSZE tam występuje skręt w prawo. W związku z tym ten
    skręt (zjazd) można realizować tylko z prawego pasa. Dlatego też trzeba to
    zawsze sygnalizować kierunkowskazem w prawo (trzeba, ale nie dlatego że to
    skręt w prawo). Ale już jakoś wjazdu na skrzyżowanie (choć manewr wygląda
    identycznie jak zjazd) nie sygnalizują prawym kierunkowskazem (bo cośtam
    jakiś niezrozumiały bełkot). Do tego taki kierowca twierdzi, że można się
    po skrzyżowaniu kręcić w kółko, bo nie ma przepisu tego ZABRANIAJĄCEGO.

    To tak w telegraficznym skrócie. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2014-11-20 18:20:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Nov 2014 17:25:49 +0100, JK

    > Zdaje się, że czapka cię uciska.
    > Jeszcze raz przeczytaj temat wątku i przestań się kompromitować.

    To przecież rondoprostowacz i w dodatku taki, co myśli że jak policja coś
    powie, to jest to święte i jest wykładnią dla innych.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2014-11-20 19:10:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > To przecież rondoprostowacz i w dodatku taki, co myśli że jak policja coś
    > powie, to jest to święte i jest wykładnią dla innych.

    Widze, ze masz niezly bol dupy, zreszta jak cala reszta znawcuf :)
    Chcialbym zobaczyc jakbys tam przedstawial swoje racje. Pewnie jak tu.
    Bylby niezly ubaw po pachy :)

  • 26. Data: 2014-11-20 20:01:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-20 19:10, Czesław Wiśniak wrote:

    > Widze, ze masz niezly bol dupy, zreszta jak cala reszta znawcuf :)
    > Chcialbym zobaczyc jakbys tam przedstawial swoje racje. Pewnie jak tu.
    > Bylby niezly ubaw po pachy :)

    Misiu - nie wiem po jaką cholerę, żeś jeszcze raz wrzucał ten film w
    odniesieniu do mnie, ale moje stanowisko było jasno wytłumaczone w
    tamtym wątku. Autobus nie ma prawa jeżdzić dookoła po zewnętrznym, ale
    nic to nie zmienia w kwestii winy, która jest po stornie pani
    prowadzącej konwersację. W związku z czym nikt rozsądny nie
    przedstawiałby tak swoich racji, tylko przyjąłby mandat za spowodowanie
    kolizji bo to jest bezdyskusyjne.

    A jak mu to do satysfakcji potrzebne to uświadomiłby policjanta, że w
    lewo skręca się z lewego pasa i w ramach "sprawiedliwości" mógłby
    zasugerować również mandat dla kierownika autobusu - jest to zupełnie
    osobny temat niż sama kolizja i jej sprawstwo.

    Shrek.

  • 27. Data: 2014-11-20 20:09:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >>> 1. na prawy

    > A jak ma sie to do flejma gdzies sprzed kilku miesiecy o
    > rondoprostowaczach?

    Nie czytam flejmów zazwyczaj.

    > No i w ogole to chyba fizycznie niemozliwe zeby zjechac z lewego - trzeba
    > jednak przez prawy sie przekulac a wtedy z jakiego zjezdzamy? No chyba z
    > prawego?

    A jak to się ma do flejma o możliwej zmianie kierunków ruchu bez zmiany
    pasa?

    > No bo jak odroznic te sytuacje - tzn czy zjezdzamy z lewego czy z prawego
    > skoro zjezdzajac z lewego i tak zjezdzamy z prawego?

    Od tego czy po drodze trafimy kogoś na tym prawym, albo przeszkodzimy mu w
    ruchu. ;-)

  • 28. Data: 2014-11-20 20:09:47
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:c709btegywab$.dlg@myjk.org :
    > Thu, 20 Nov 2014 16:44:44 +0100, Robert_65
    > Możesz trafić na mastiego.
    > On lubi się kręcić na rondzie w kółko. :D

    A ty z lewego masz pierwszeństwo zjazdu z ronda i kasujesz tych na prawym :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 29. Data: 2014-11-20 20:27:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > tamtym wątku. Autobus nie ma prawa jeżdzić dookoła po zewnętrznym,

    ale to jest tylko Twoje widzimisię niepodparte żadnymi przepisami.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2014-11-20 20:43:13
    Temat: Re: Którym pasem ...
    Od: "Jankol" <d...@t...pl>

    > Użytkownik "Robert_65" <r...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > A skąd wiesz?
    > Bo tak jak napisałeś jest, ale tylko na rondzie turbinowym.
    > Na żadnym innym NIE WOLNO zjeżdżać z lewego pasa.

    Wolno zjeżdżać z wewnętrznego pasa ronda, bo zjeżdżam z skrzyżowania
    po wykonaniu manewru skrętu w lewo, lub jazdy na wprost
    i tu też stosuje się art. 22 PoRD.
    Tylko należy przepuścić pojazdy będące na pasach
    zewnętrznych.