  • 31. Data: 2012-06-06 13:49:26
    Temat: Re: Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 06 Jun 2012 13:33:12 +0200, atm napisał(a):

    > Ale N8 jest daleko od mistrzostwa swiata w oszczedzaniu energii. Rowniez
    > tego sie spodziewalem patrzac na parametry, w praktyce mocno sie
    > rozczarowalem. W pewnym sensie jednak cel osiagneli: z powodu kulawej

    Nigdy nie twierdziłem inaczej. Ale w porównaniu z wymienionymi konkurentami
    i tak jest mistrzem.

    > Co do szukania gniazdka, jesli podobnie obciazysz N8 i SGS czy SGS2 jest
    > wielce prawdopodobne, ze szybciej bedziesz musial podlaczyc do gniazdka N8.

    SGS może, SGS2 z pewnością nie - ten ekran ma swoje prawa i tego nie
    przeskoczysz. A później są jeszcze procesory.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 32. Data: 2012-06-06 14:27:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 12:29:39 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > A jak ci pokażę iPhone który się wiesza i resetuje? Albo to czy owo w nim
    > nie działa, to co?

    Nic, bo ja Twoich rewelacji nie komentuje rotflem. Opisuje wlasne
    doswiadczenia.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 33. Data: 2012-06-06 14:28:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-06 13:49, Waldek Godel wrote:

    > Nigdy nie twierdziłem inaczej. Ale w porównaniu z wymienionymi konkurentami
    > i tak jest mistrzem.

    No wlasnie nie jest, przynajmniej w moich zastosowaniach: kalendarz z
    przypomnieniami, telefon/smsy, ze 20-30 min internetu na wifi, troche
    zdjec, czytanie ebookow. SGS2 tutaj wypada lepiej w zakresie zuzycia
    baterii nie wspominajac juz o komforcie.

    > SGS może, SGS2 z pewnością nie - ten ekran ma swoje prawa i tego nie
    > przeskoczysz. A później są jeszcze procesory.

    Tak, wszystko sie zgadza, N8 jednak jest glucha na te argumenty i efekt
    koncowy uwzgledniajac w/w zastosowania jest taki, ze Nokia czesciej
    laduje na ladowarce.

  • 34. Data: 2012-06-06 14:39:29
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 14:27:28 +0200, Maciek napisał(a):

    > Nic, bo ja Twoich rewelacji nie komentuje rotflem. Opisuje wlasne
    > doswiadczenia.

    z jednym konkretny modelem telefonu, który nie wiadomo co przeszedł i jakie
    ma oprogramowanie, bo nic o tym nie wspomniałeś.
    Tymczasem ajfonów 3GS przewinęło mi się przez ręce kilkanaście, czasem
    miałem ich na biurku 2-3 sztuki, w dodatku z 4 i 4S obok. I uwierz, ajfon
    do wersji 4 w ogóle nie nadawał się do użytku, to powinno sie nazywać
    publiczną wersją beta, a nawet alfa. Czwórka powinna się nazywać serią
    przedprodukcyjną, ze względu na problemy z anteną. Może 4S ostatecznie
    mógłby się nazywać 1.0, gdyby tak baterii nie zżerał, ostatnio to trochę
    poprawili. I tyle.
    A E63 była budżetową wersją E71, jednego z ostatnich porządnych telefonów
    tej firmy. Wcale nie trzeba daleko szukać - wystarczy, że przeglądniesz
    archiwum grupy i znajdziesz conajmniej kilka osób które pisały tutaj, że
    E63 chodzi całkiem przyzwoicie. Oczywiście jak na cenę - która była wtedy
    jedną z niższych, a teraz jest zupełnie śmieszna.
    Jak twoja się wiesza, to uaktualnij oprogramowanie, przeglądnij obudowę,
    może jest zawilgocona, albo spadła kiedyś i jest mikropęknięcie na płytce
    drukowanej które się objawia raz na jakiś czas itp - możliwości jest
    mnóstwo.
    Wystarczy że jakiś baran ściągał z niej simlocka grzebiąc w sofcie i już
    będzie masakra. Kupiłeś ten telefon nowy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 35. Data: 2012-06-06 20:29:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 04:26:19 +0200, Maciek napisał(a):

    (...)

    Dobra, klamka zapadla - bedzie HTC Desire Z. Zadecydowala klawiatura.
    Probowalem pisac na Samsungu Galaxy i musialbym sobie chyba ktorys palec
    zestrugac do szpica :/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 36. Data: 2012-06-07 13:51:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.06.2012 20:29, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Dobra, klamka zapadla - bedzie HTC Desire Z. Zadecydowala klawiatura.
    > Probowalem pisac na Samsungu Galaxy i musialbym sobie chyba ktorys palec

    pomacaj go najpierw, tzn oceni czy ewentualne małe lagi nie
    dyskwalifikują zetki. połóż na stół i podnieś prę razy. w niektórych
    dłoniach telefon się rozkłada, w niektórych problem nigdy nie występuje.
    Etui typu trumienka (ruberized hard case) dobrze się trzyma, chroni i
    nie utrudnia rozkładania klawiatury
    ToMasz

  • 37. Data: 2012-06-07 16:35:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/06/2012 10:49, Michal Tyrala wrote:

    > Potwierdzam. Na Sensation pisze mi się o wiele wygodniej niz na Desire Z
    > czy ChaCha.
    > BTW, tak z ciekawosci -- czy ze sprzetowa klawiatura dzialaja wynalazki
    > typu SwiftKeyX etc?

    Skoro już o tym rozmawiacie, podepnę się pod temat. Nie śledzę rynku
    smartfonów na bierząco, ale mój G1 powoli robi się za wolny i myślę nad
    zmianą na Galaxy S2/S3. Ten drugi bardziej mi podszedł przez duży ekran
    i wygodę pisania na nim, największą wadą jest... właśnie ten krowiasty
    ekran, który nigdzie mi się nie zmieści.

    Czy zapowiadane jest coś na Androidzie z klawiatura sprzętową? Chętnie
    przeczekam kilka miesięcy jeśli taki telefon jest na horyzoncie, bo
    właśnie przez brak klawiatury jeszcze trzymam G1. Desire Z ma już parę
    lat i nie chcę zmieniać używanego poldka na Golfa 3...

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 38. Data: 2012-06-07 18:43:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kamil" napisał:

    > Nie śledzę rynku smartfonów na bierząco,

    Programu edukacyjnego również.

    JoteR

  • 39. Data: 2012-06-07 18:54:57
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-06-07 16:35, kamil pisze:

> [...]
    > właśnie przez brak klawiatury jeszcze trzymam G1. Desire Z ma już parę
    > lat i nie chcę zmieniać używanego poldka na Golfa 3...

    jakbyś śledził na bieŻąco ;) rynek, to zauważyłbyś, że klawiatury
    sprzętowe są 'pase'.
    Miałem G1 (super klawiatura sprzętow - chyba najlepsza w smartfonach),
    teraz DesireZ (z powodu klawiatury sprzętowej) - jest gorzej niż w G1,
    ale i tak wygodniej niz korzystanie z klawiatury ekranowej (przy
    krótkich wiadomościach klawiatura ekranowa jest OK, ale przy dłuższych -
    przewagę ma jednak fizyczna).
    Skoro używasz wciąż G1, to przesiatka na jakikolwiek z wymienionych
    smartfonów będzie dla Ciebie jak przesiadka z malucha na współczesnego
    kompakta (dużo wygodniej i szybciej).

    Musisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie - czy potrzebujesz klawiatury
    sprzętowej czy nie. Jeśli potrzebujesz, to masz baaardzo ograniczony
    wybór. Jeśli nie potrzebujesz - zostałbym przy HTC z racji choćby super
    nakładki Sense (znacznie wygodniejszej niż Samsungowa czy tym bardziej
    to co jest w Xperiach)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 40. Data: 2012-06-07 19:01:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 17:43, JoteR wrote:

    > Programu edukacyjnego również.

    Nie wątpię, że czekasz całym dniem na jakiś błąd ortograficzny, ale ja
    naprawdę nie o to pytałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil