eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóry silnik będzie w lepszej kondycji?Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
    Date: Sun, 25 Sep 2011 10:16:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <j5mo19$nn0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j5i4ri$2ug$2@news.task.gda.pl> <j5i9ek$iir$1@news.onet.pl>
    <j5ib2e$ckd$1@news.task.gda.pl> <j5idbg$99a$1@inews.gazeta.pl>
    <j5iga1$c6h$1@news.icpnet.pl> <j5j553$asv$1@inews.gazeta.pl>
    <j5k4do$6f3$1@news.icpnet.pl> <j5k93e$ljd$1@inews.gazeta.pl>
    <j5kr4f$vcl$1@news.icpnet.pl> <j5l1ip$nqs$1@inews.gazeta.pl>
    <j5las8$goo$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1316938601 24288 83.142.196.43 (25 Sep 2011 08:16:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2011 08:16:41 +0000 (UTC)
    X-User: lskorupka
    In-Reply-To: <j5las8$goo$1@news.icpnet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400846
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-09-24 21:25, PM wrote:

    >>>> To, że "elektroda" pracująca na mniejszym napięciu i prądzie przepali
    >>>> się wcześniej.
    >>>>
    >>> brawo!
    >>> tyle, że prąd akurat będzie większy (przy tej samej mocy)
    >>> np. żarówka amerykańska vs europejska.
    >>
    >> A gdzie jest napisane, że to inna żarówka?
    >>
    > A gdzie, że taka sama?
    > wymyślasz dodatkowe ograniczenia i zaraz bzdura! bzdura!
    > :->

    Z kontekstu wątku (w której badamy dwa takie same dziesięcioletnie auta
    o takim samym przebiegu - 200 tys. km.) i wypowiedzi przedpiscy (Prędzej
    przepala się elektroda tej, która dostaje np. 110V zamiast 230V) z
    naciskiem na zamiast. Wlej sobie ON do samochodu _zamiast_ benzyny i
    pogadamy:P

    Ty wymyślasz dodatkowe założenia.

    Jak już się masz czepiać to podpowiadam, że rezystancja (i impedancja)
    też jest zależna od temperarury żarnika, więc jak dasz mniejsze napięcie
    to mniej się nagrzeje i w efekcie będzie większy prąd niż wynikałoby z
    prostej proporcji napięć. Ale i tak przedpisca racji nie miał.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: