eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóry silnik będzie w lepszej kondycji?Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
  • Data: 2011-09-25 10:16:40
    Temat: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-09-24 21:25, PM wrote:

    >>>> To, że "elektroda" pracująca na mniejszym napięciu i prądzie przepali
    >>>> się wcześniej.
    >>>>
    >>> brawo!
    >>> tyle, że prąd akurat będzie większy (przy tej samej mocy)
    >>> np. żarówka amerykańska vs europejska.
    >>
    >> A gdzie jest napisane, że to inna żarówka?
    >>
    > A gdzie, że taka sama?
    > wymyślasz dodatkowe ograniczenia i zaraz bzdura! bzdura!
    > :->

    Z kontekstu wątku (w której badamy dwa takie same dziesięcioletnie auta
    o takim samym przebiegu - 200 tys. km.) i wypowiedzi przedpiscy (Prędzej
    przepala się elektroda tej, która dostaje np. 110V zamiast 230V) z
    naciskiem na zamiast. Wlej sobie ON do samochodu _zamiast_ benzyny i
    pogadamy:P

    Ty wymyślasz dodatkowe założenia.

    Jak już się masz czepiać to podpowiadam, że rezystancja (i impedancja)
    też jest zależna od temperarury żarnika, więc jak dasz mniejsze napięcie
    to mniej się nagrzeje i w efekcie będzie większy prąd niż wynikałoby z
    prostej proporcji napięć. Ale i tak przedpisca racji nie miał.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: