eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóry silnik będzie w lepszej kondycji?Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
  • Data: 2011-09-25 14:57:36
    Temat: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Wlej sobie ON do samochodu _zamiast_ benzyny i
    > pogadamy:P

    słabo argumentujesz
    wleję sobie ON zamiast benzyny do samochodu z silnikiem diesla i co?

    > Ty wymyślasz dodatkowe założenia.

    nie wymyślam, po prostu interpretuje brak założeń na korzyść stawiającego
    tezę
    a czepiam się czepiających co nie precyzują co im nie konkretnie nie pasuje
    tylko walą na oślep: bzdura, debil, bałwan.

    > Jak już się masz czepiać to podpowiadam, że rezystancja (i impedancja)

    a która to cześć impedancji sie zmienia urojona czy rzeczywista i jak ta
    rzeczywista się nazywa?

    > też jest zależna od temperarury żarnika, więc jak dasz mniejsze napięcie
    > to mniej się nagrzeje i w efekcie będzie większy prąd niż wynikałoby z
    > prostej proporcji napięć.

    no patrz, kto by pomyślał ;-)

    >Ale i tak przedpisca racji nie miał.
    >
    Nie miał przy założeniu, że chodziło o podłączenie żarówki o napięciu
    znamionowym 230V do napięcia 110V (a tu się początkowo nie określiłeś)
    Można by dywagować czy przy obniżonym napięciu w żarówkach halogenowych
    zachodzi cykl regeneracji, choć podobno ponieważ parowanie żarnika też jest
    mniejsze to cuzamen do kupy żywotność jednak rośnie..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: