eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóry silnik będzie w lepszej kondycji?Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
    Date: Sat, 24 Sep 2011 10:38:00 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <j5k507$uh0$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j5i4ri$2ug$2@news.task.gda.pl> <j5ilns$s22$1@news.onet.pl>
    <j5jci6$4ro$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-72-217.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1316853575 31264 77.253.72.217 (24 Sep 2011 08:39:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Sep 2011 08:39:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <j5jci6$4ro$1@mx1.internetia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400709
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "scobowski"

    >> w pierwszym przypadku wymiana oleju co 10kkm wypada raz na 3 lata.
    >>
    >> R
    > I to może być kluczowe, a przynajmniej - ważne ;)
    >
    > Anyway: w 90% przypadków - przy zakupie używanego samochodu - nie masz
    > bladego pojęcia, jak w rzeczywistości pojazd był użytkowany.
    >
    > Ja - osobiście - wolałbym kupić samochód od siebie :D (benzynowa V-ka,
    > ciśnięta ile trzeba, kupiona 10letnia przy rzeczywistym przebiegu
    > ~200K, kolejne 100K zrobione przez 5 lat - silnik w niezmienionej
    > kondycji <analizator spalin na przeglądzie i g-tech pokazują te same
    > wyniki albo lepsze), na krawężniki najeżdżamy 3km/h, a nie 30,
    > studzienki omijamy, przez torowiska tramwajowe "przelatujemy"),
    > serwisowana głównie samodzielnie, świadomie, kiedy jest taka potrzeba
    > i "na czas" - nie ma sytuacji, że coś klika, stuka albo napierdala
    >
    > niż kupić go od mojego teścia: sympatyczny, stateczny, wiekowy pan,
    > jeżdżący spokojnie, powiedzmy do 70km/h na Niestachowskiej (taa :D),
    > ale potrafiący to robic na 3 biegu.. albo ruszać "przez krawężnik" z
    > odcięcia na półsprzęgle... :D Tory, dziury w jezdni, krawężniki - "jak
    > się trafi" - bo ich już nie widzi. Olej - nigdy nie wymieniony, bo w
    > "fachowym serwisie" do którego jeździ skonstatowali, że dziadek, więc
    > tylko kasują, wymianą się nie kłopoczą..
    >
    > to jak? kupujecie autko po starszym panu..?
    > Silnik jest częścią eksploatacyjną. Jeśli w momencie zakupu jest
    > sprawny (tj. osiąga nominalne wartości na vag-u, g-tech'u i
    > analizatorze spalin) - to jest wystarczająco dobrze. Jak się
    > ewentualnie wysra - to się w 8h przekłada identyczny (z allegro, z
    > gwarancją ;) ).

    bredzisz :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: