eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóry silnik będzie w lepszej kondycji?Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
    Date: Sat, 24 Sep 2011 10:35:43 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <j5k4ru$ss1$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j5i4ri$2ug$2@news.task.gda.pl> <j5ibm7$q9f$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-72-217.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1316853438 29569 77.253.72.217 (24 Sep 2011 08:37:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Sep 2011 08:37:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400708
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F."

    >> Ważnym parametrem będzie ilość obrotów silników, które oba mają za
    >> sobą.
    >> Jeśli "agresywny użytkownik" prawie ciągle trzyma swój pojazd między
    >> max
    >> momentem i mocą - to jego silnik (moim zdaniem) jest bardziej zużyty
    >> od
    >> tego, który "oszczędza". Zwyczajnie w 10 lat silnik wykona tyle
    >> suwów,
    >> że umrze ze starości.
    >> Chętnie posłucham jednak, co sądzą inni.
    >
    > Wlasnie sobie uzmyslowilem ze mniej obrotow ma za soba silnik ktory na
    > wyzszym biegu jezdzil.
    >
    > Teraz tylko pytanie kto ich nakreci wiecej - niecierpliwy mlodzieniec
    > ktory
    > jedzie przez miasto na trojce zeby miec lepszego kopa i przy
    > wyprzedzaniu
    > dociska do odciecia, czy kapelusznik, ktory pojedzie w trasie 80 na
    > 4-tym
    > biegu zamiast "200" na 5-tym.
    >
    > No dobra - 80 to moze juz na 5 jechac ..
    >
    > A i tak chyba obciazenia maja wiekszy wplyw.

    To ja lekko z boku tematu :) OBCIĄŻENIA!
    W/g niektórych góró grupowych przy hamowaniu silikiem nic takiego nie
    występuje! ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: