-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
Date: Fri, 23 Sep 2011 23:05:12 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <1...@4...net>
References: <j5i4ri$2ug$2@news.task.gda.pl> <j5ibm7$q9f$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1316811904 20941 82.143.187.50 (23 Sep 2011 21:05:04 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Sep 2011 21:05:04 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400646
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 23 Sep 2011 18:21:26 +0200, Marcin N napisał(a):
> Ważnym parametrem będzie ilość obrotów silników, które oba mają za sobą.
> Jeśli "agresywny użytkownik" prawie ciągle trzyma swój pojazd między max
> momentem i mocą - to jego silnik (moim zdaniem) jest bardziej zużyty od
> tego, który "oszczędza". Zwyczajnie w 10 lat silnik wykona tyle suwów,
> że umrze ze starości.
> Chętnie posłucham jednak, co sądzą inni.
Wlasnie sobie uzmyslowilem ze mniej obrotow ma za soba silnik ktory na
wyzszym biegu jezdzil.
Teraz tylko pytanie kto ich nakreci wiecej - niecierpliwy mlodzieniec ktory
jedzie przez miasto na trojce zeby miec lepszego kopa i przy wyprzedzaniu
dociska do odciecia, czy kapelusznik, ktory pojedzie w trasie 80 na 4-tym
biegu zamiast "200" na 5-tym.
No dobra - 80 to moze juz na 5 jechac ..
A i tak chyba obciazenia maja wiekszy wplyw.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.11 01:35 Shrek
- 24.09.11 03:40 scobowski
- 24.09.11 08:44 Albercik
- 24.09.11 10:29 PM
- 24.09.11 10:35 PM
- 24.09.11 10:35 Przemysław Czaja
- 24.09.11 10:38 Przemysław Czaja
- 24.09.11 11:49 Shrek
- 24.09.11 16:57 PM
- 24.09.11 18:47 Shrek
- 24.09.11 19:20 DoQ
- 24.09.11 21:25 PM
- 25.09.11 10:16 Shrek
- 25.09.11 11:23 AZ
- 25.09.11 14:57 PM
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A