-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
l
From: "PM" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Który silnik będzie w lepszej kondycji?
Date: Fri, 23 Sep 2011 21:15:54 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 10
Message-ID: <j5iltg$ic0$1@news.icpnet.pl>
References: <j5i4ri$2ug$2@news.task.gda.pl>
<j5ibm7$q9f$1@news.onet.pl><j5ic2r$jkq$1@mx1.internetia.pl>
<4e7cd2ec$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1316805360 18816 109.173.197.146 (23 Sep 2011 19:16:00 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Sep 2011 19:16:00 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4e7cd2ec$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400621
[ ukryj nagłówki ]> Ale to są różne silniki, zaprojektowane do konkretnego sposobu
> eksploatacji. Silnik, który ma max moment przy 4500 rpm i maksymalną moc
> przy 6000 rpm nie jest stworzony do eksploatacji w zakresie 1000-3000
> rpm. Dużą wtedy szansa na przedwcześnie zużyte panewki i ogólne
> zaszlamienie nagarem.
>
a dlaczego?
przecież można uznać że zużycie panewek jest proporcjonalne do momentu
to gdzie jest max m? w tym silniku?
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.11 23:05 J.F.
- 24.09.11 01:35 Shrek
- 24.09.11 03:40 scobowski
- 24.09.11 08:44 Albercik
- 24.09.11 10:29 PM
- 24.09.11 10:35 PM
- 24.09.11 10:35 Przemysław Czaja
- 24.09.11 10:38 Przemysław Czaja
- 24.09.11 11:49 Shrek
- 24.09.11 16:57 PM
- 24.09.11 18:47 Shrek
- 24.09.11 19:20 DoQ
- 24.09.11 21:25 PM
- 25.09.11 10:16 Shrek
- 25.09.11 11:23 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A