  • 1. Data: 2009-04-29 08:17:47
    Temat: Ktory serwer
    Od: j...@a...at

    Witam szanowynch Kolegow.

    W sieci jest pare serverow na ktorych mozna zamiescic swoja galeryjke/
    zdjecia.
    znam tylko 2 onephoto i plfoto .
    Czy sa jeszcze jakies inne? , ktore z nich ciesza sie dobra opinia w
    tym sensie, ze poziom jest rzeczowy i przyzwoity a moderatorzy sie
    nie wyglupiaja ?

    Ktory z serwerow jest warty polecenia ?

    XXX

  • 2. Data: 2009-04-30 09:01:36
    Temat: Re: Ktory serwer
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal w wiadomosci
    t.googlegroups.com...
> [...]
    > Czy sa jeszcze jakies inne? , ktore z nich ciesza sie dobra opinia w
    > tym sensie, ze poziom jest rzeczowy i przyzwoity a moderatorzy sie

    To i tam sie na Tobie poznali? :D

    --
    JD

  • 3. Data: 2009-04-30 09:28:57
    Od: j...@a...at

    On 30 Apr., 11:01, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik <j...@a...at> napisal w
> [...]

    nie,

    dwa zdjecia , ktore mialem wczesnie na onephoto kiedy zgloisilem tutaj
    do zdjecia tygodnia , natychmiast po tym zostaly z onetphoto przez
    modera usuniete.
    nie mam czasu na takie zabawy w ciuciubabke.
    widac czyta tutejsza grupe i sobie robi jaja.
    niech spada.

  • 4. Data: 2009-04-30 09:53:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
> [...]
    > modera usuniete.
    > nie mam czasu na takie zabawy w ciuciubabke.
    > widac czyta tutejsza grupe i sobie robi jaja.

    Załóż sobie własną galerię z własnymi komentarzami - będziecie tam
    wszyscy ''wy'' żyli w zgodzie i harmonii :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-04-30 10:32:58
    Od: j...@a...at

    On 30 Apr., 12:33, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Tak poza tematem, na onephoto jest piękny tekst w dziale "kim jesteśmy"
    >
    > cytuję:
    >
    > W ciągu czterech miesięcy prawie 600 autorów nadesłało ponad 1000 zdjęć.
    >
    > koniec cytatu :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    co w tym texcie pieknego ?
    i pochodzi chyba sprzed 10 lat.
    1000 zdjec to nadchodzi w ciagu paru dni.

  • 7. Data: 2009-04-30 14:53:42
    Od: Spoon <s...@b...pl>

    j...@a...at pisze:
    > Czy sa jeszcze jakies inne? , ktore z nich ciesza sie dobra opinia w
    > tym sensie, ze poziom jest rzeczowy i przyzwoity a moderatorzy sie
    > nie wyglupiaja ?
    >
    > Ktory z serwerow jest warty polecenia ?

    spróbuj na f2.art.pl

  • 8. Data: 2009-04-30 17:27:02
    Od: j...@a...at

    On 30 Apr., 16:53, Spoon <s...@b...pl> wrote:

    > spróbuj na f2.art.pl

    dzieki
    wydaje mi sie , ze to jest dokladnie to co szukam , takie jest
    pierwsze wrazenie , wiecej niz pozytywne.
    super - dozgonna wdziecznosc
    pzdr
    XXX

  • 9. Data: 2009-05-01 09:43:12
    Od: Spoon <s...@b...pl>

    j...@a...at pisze:
    > dzieki
    > wydaje mi sie , ze to jest dokladnie to co szukam , takie jest
    > pierwsze wrazenie , wiecej niz pozytywne.
    > super - dozgonna wdziecznosc

    spoko, tylko nie mów im od kogo to wiesz.

  • 10. Data: 2009-05-02 20:07:20
    Od: j...@a...at

    On 1 Mai, 11:43, Spoon <s...@b...pl> wrote:

    > spoko, tylko nie mów im od kogo to wiesz.

    dlaczego ?

    grupa liczy ok 1700 uczestnikow
    obawiam sie , ze sprawa sie rypla i ok 1700 czytajacych wie teraz , ze
    to od Ciebie .
    Czy mozna Ci jakos pomoc ;-)) gdyby komus nie udalo sie utrzymac
    jezyka za zebami ? ; - ))