  • 31. Data: 2011-02-01 09:57:48
    Temat: Re: Ktory plyn nie zamarza?
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > one są dobre, bo są drogie, a tu chodzi o dobre _i_ tanie ;-)

    ...nie do konca sie zgodze, kupowalem polecanego kiedys Shella, gdy szyba
    miala ujemna temp. otoczenia marzl. Za to nawet najtanszy plyn nigdy mi nie
    zamarzl jezeli lecialo gorace powietrze na przednia szybe lub gdy w kabinie
    bylo juz dobrze nagrzane.

    > tzn za słabo grzeją na przednią szybę (i dlatego zamarza) czy za mocno (i
    > spirytus za szybko odparowuje)?

    IMHO za slabo grzeje, nigdy nie mialem problemow ze zbyt mocnym grzaniem.

  • 32. Data: 2011-02-01 10:49:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-30 01:19, Dykus pisze:
    > Witam,

    > Możesz napisać coś o warunkach w jakich to się dzieje?
    >
    > Bo u mnie ten szron to się 2-3 sekundy dopiero pojawia, po tym, jak skończą pracę
    wycieraczki, a znika...

    Niedawno założyłem nową wycieraczkę po stronie kierowcy, a pasażera została stara.
    Obie w normalnych warunkach wycierają szybę optycznie zupełnie dobrze.
    Ale gdy przyszedł silny mróz, to różnica była ewidentna.
    Po stronie kierowcy zaraz po przejechaniu wycieraczką pojawia się cieniutka,
    mało widoczna warstewka szronu/lodu która znika po kilki sekundach,
    a po stronie pasażera pojawia się wolniej, ale jest dużo grubsza i trudna
    do pozbycia się. Czyli starsza wycieraczka zostawia dużo więcej wody.

  • 33. Data: 2011-02-01 10:53:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-29 23:44, to pisze:
    > begin Dykus

    > Można też dolać moczu, podobne zalety, podobne wady.

    Trzeba sprawdzić czy materiały są do tego przystosowane, tam jest jednak
    trochę agresywnych związków, przy niektórych schorzeniach zwłaszcza.