    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ktory monitor
    Date: Wed, 23 Mar 2011 09:35:38 +0100
    Sender: p...@g...com

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 01:47:10 +0100, MC napisał(a):

    > Przebarwienia z reguły zależą od jasności.

    Raczej od tego, jak mocno dla różnych jasności rozjeżdżają się krzywe
    poszczególnych składowych.

    > Nie na darmo w lepszych telewizorach możesz znaleźć regulację koloru nawet
    > na dziesięciu poziomach. Tu jest tylko jeden. Siłą rzeczy niedoskonały.

    Jaką regulację kolorów na dziecięciu poziomach masz na myśli?

    Co do regulacji u mnie, to poza jasnością mam regulację każdej składowej
    RGB.

    > Jeśli regulujesz jasność, a właściwie jej maksymalny poziom, to
    > jednocześnie powinieneś skorygować kolory. Wtedy efekt o którym piszesz
    > bedzie mniejszy.

    O ile taką regulację masz. :)

    > TN-y się rzeczywiście mocno zmieniły, ale raczej w kierunku skrócenia czasu
    > reakcji, czy poprawienia kątów widzenia. Efekt o którym piszesz wyglada mi
    > raczej na oszczędność w liczbie jarzeniówek.

    Co akurat w TN było nagminnie często stosowane.

    > Teraz modne są LED-y, których siła rzeczy musi być więcej. Stąd łatwiej o
    > równomierność.

    O ile nie są umieszczone w postaci jednej "listwy" diod na krawędzi.

    [ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
    [ sprzykrzy... (Oscar Wilde) ]