  • 1. Data: 2011-01-11 21:47:16
    Temat: Który SX1 czy SX20
    Od: "Lukas" <jakiś_tam_antyspam@poczta.fm>

    Witam
    Chciałbym kopić sobie sobie jakiś aparat z dużym zoomem ale nie nowy wstępnie
    wybrałem Sx1 i SX20, który bardziej polecacie i dlaczego ?
    Zoom chciałby aby sobie pofotografować różne rzeczy przez okno lub na
    wycieczce.Nie chce wydać na to wiecej niż 1000.

    PS. Posiadam też lustrzanke 50D z 430ex do fotografowania rodzinnych
    uroczystości oraz Panasoncica LX5 do fotografowania jak nie chce mi sie nosic
    lustrzanki i filmowania w HD

  • 2. Data: 2011-01-12 13:14:13
    Temat: Re: Który SX1 czy SX20
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    W dniu 2011-01-11 22:47, Lukas pisze:
> [...]
    >
    > PS. Posiadam też lustrzanke 50D z 430ex do fotografowania rodzinnych
    > uroczystości oraz Panasoncica LX5 do fotografowania jak nie chce mi sie

    To może Canon S2, którego pewnie kupisz za 300-400zł? (ew. nieco droższy
    S3 lub S5).

  • 3. Data: 2011-01-12 15:37:47
    Od: "Lukas" <jakiś_tam_antyspam@poczta.fm>

    > To może Canon S2, którego pewnie kupisz za 300-400zł? (ew. nieco droższy
    > S3 lub S5).

    Chce większy zoom i szeroki kąt a tego S3 i S5 nie ma.

  • 4. Data: 2011-01-12 17:10:54
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-12 16:37, Lukas pisze:

    > Chce większy zoom i szeroki kąt

    to sie musisz zastanowić bo jedno przeczy drugiemu

  • 5. Data: 2011-01-12 18:37:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-12 18:10, boxfish pisze:

    > to sie musisz zastanowić bo jedno przeczy drugiemu

    Dlaczego przeczy? Możesz uzasadnić ? ;)

    Jeżeli najkrótsza ogniskowa zaczyna się od ekwiwalentu 24 lub mniej (a
    sporo jest takich) - to w czym problem?

    Chyba, że miałoby się zaczynać od "rybiego oka", to tylko IMHO nakładki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 6. Data: 2011-01-13 08:23:50
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    > Chce większy zoom i szeroki kąt a tego S3 i S5 nie ma.

    To fakt.
    Też zastanawiam się nad zamianą właśnie opisanego tu S2 na coś nieco
    lepszego. Zacząłem przyglądać się nawet bardziej SX10 niż SX20 (używane
    bywają sporo tańsze, a aparat ma praktycznie te same możliwości).

  • 7. Data: 2011-01-14 20:01:40
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-12 19:37, Adam pisze:

    > Dlaczego przeczy? Możesz uzasadnić ? ;)

    jakość, jakość i jakość ;-)

    > Jeżeli najkrótsza ogniskowa zaczyna się od ekwiwalentu 24 lub mniej (a
    > sporo jest takich) - to w czym problem?

    z długim końcem na poziomie 560 ?