  • Data: 2010-02-09 18:30:12
    Temat: Re: Który Pentax lepszy: K-X czy K10d?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cichybartko" <c...@g...com> napisał:

    > Marku, piszesz tak że można odnieść wrażenie że ta ergonomia to
    > przeszkoda nie do przejścia. Mi nie pozostaje nic innego jak odesłać z
    > powrotem do tych filmów, które pokazują że się jednak da. Masz tam
    > bardzo szerokie spektrum przykładów, z bardzo różnych dziedzin. Mnie
    > osobiście ta funkcjonalność bardzo cieszy, a że komuś wadzi to już
    > zupełnie nie mogę zrozumieć.
    >[...]

    Czy ja gdzieś napisałem że wadzi? Ja tylko twierdzę, że lustrzanka kamery
    nie zastapi - bo jest narzędziem projektowanym pod kątem innego zastosowania
    a krecenie filmów jest tylko dodatkową funkcją o mniejszym znaczeniu.
    Podobnie kombinerki nie zastąpią klucza sześciokątnego - mimo, że też bardzo
    wiele srub daje się nimi dokręcić.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)