  • Data: 2009-07-19 11:12:47
    Temat: Re: Którego prepaid'a wybrać?
    Od: X <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Deni napisał:
    > Witam,
    > podpowiedzcie, gdzie w sieci znajde aktualne porownanie ofert prepaidow?
    > Jest ich teraz tak duzo, ze o wiekszosci pewnie nie slyszalam, a chcialabym
    > cos sensownego wybrac.
    >
    > Moze potraficie mi podpowiedziec, co wybrac?
    > Kiedys fajna oferte mial Play- doladowanie za 150 zl i drugie 150 zl gratis,
    > jak widze to sie juz skonczylo, ale moze inna firma ma cos podobnego, albo
    > bardzo atrakcyjne stawki za minute.
    >
    > Ten telefon ma miec maksymalnie niska stawke za min. rozmowy, bez pakietu
> [...]
    Wszystko zalezy do kogo chcesz dzwonic, czy w ramach sieci czy do
    wszystkich, jesli do wszystkich to play fresh 29gr/min. a w pakiecie
    5gr/min. do stacjonanrnych i play. Jesli zalezy ci na tym by byc w
    najwiekszej sieci w Polsce i bedziesz duzo dzwonic do Plusa albo zalezy
    ci na bezplatnym 1 numerze w sieci to proponuje Simplusa w taryfie Twoj
    Profil -Profil Wynurzenia. Po doladowaniu konta za 100zł na pół roku
    mozesz dostac dodatkowo 600minut do Plusa na pół roku a kwote
    doladowania przeznaczysz na rozmowy do innych sieci (po 59gr/min.)