    From: The_EaGle <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Któredy najszybciej z Warszawy do Władysławowa?
    Date: Tue, 23 Jul 2013 17:48:26 +0200

    W dniu 2013-07-17 09:48, komar pisze:

    > W Słowenii, owszem, odeszli od bramek na korzyść (drogich) winiet, ale
    > bramki w ciągu głównym autostrad dalej zostały i co pewien czas trzeba
    > zwalniać, żeby przez nie przejechać.

    Kiedy w Słowenii był system odpłatności za 1km autostrady to przez ten
    kraj jeździłem do Chorwacji czy nawet do Włoch. Od czasu jak wprowadzili
    tak idiotycznie drogą winetę nie interesują mnie ich autostrady i
    zapewne wielu mi podobnych. Nie wiem czy im ruch turystyczny wzrósł po
    tym co zrobili ale moim zdaniem nie. Idealny dla mnie system winetowy ma
    Austria. Wineta jest do zaakceptowania. Francja ma drogie autostrady z
    fotoradarami ustawionymi +1km/h tak wiec jak ktoś wpadnie przy 131km/h
    to od razu robi zdjęcie. Na szczęście dwa lata temu nic jeszcze nie
    przychodziło.

    Włochy drogie autostrady i drogie paliwo. Mozna natomiast zpierd... po
    170 i nikt się nie czepia. Podobnie w Chorwacji jak nie przekraczasz
    bariery dźwięku na autostradach to jest OK.

    Rafał