  • Data: 2009-03-26 09:01:52
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:gqd4mp$ctl$1@news.wp.pl...

    > Nie, bo juz mnie wkurwiaja teksty typu "Harley to na lawecie" itp. Meczace
    > to juz jest. 90% to piszacych slinilo sie za mlodu na plakat z HD i do
    > dzisiaj rumienia sie na widok OCC na Discovery albo ladnego customa w
    > enternecie.

    O jaaa, a ja miałem nad biurkiem VFR 750 i CBR 1100 i zobacz jak skończyłem.
    A w zasadzie się dopiero rozkręcam. Bo motocyklowym celem życiowym jest XR
    1200 (nie mylić z XR-1200)

    > Lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie. Znasz to ?

    Z tym to już do mojego brata i siostry raczej. (:

    > Mialem wiele japonczykow, nie wstydze sie tego i mile je wspominam. Tylko
    > GS500E nie lubie ale to osobiste sprawy :)

    Co, piwo się przewracało, jak stało na baku? (:

    PS
    fakt faktem - co padnie hasło "Harley" to Kuczu - nożyce się odezwie.

    --
    Jasio
    vfr vx etz