  • Data: 2009-03-26 22:01:40
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > Milosnikiem jesli juz. Ino nie lubie gdy ktos sobie gebe wyciera czyms o
    > czym nie ma zielonego pojecie. I tyle.

    Wiesz rozmawiajac o wtryskach mialem wrazenie ze merytoryka nie byla
    mocna strona dyskusji. Ja bardzo lubie wtrysk bo elektronika zalatwia za
    mnie sprawy ktore przy gazniku powodowaly moja frustracje. (czyt.
    ustawienia mieszanki).

    > No ale bufony sie przeciez nie tlumacza...

    Ale skore sie tlumaczysz...... to pewnie jednak nie jestes :-).

    > BTW. Twoj adres mailowy jest wybitnie bufoniasty :)

    To jest ochrona przed spamem - popatrz na moje dane - zazwyczaj budza
    pewne zkojarzenia. Chociaz powinienem napisac za budzily.....

    Pozdr

    Marek Borowski