    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Które aparaty kupować (a których nie! ;) - Dla większości.
    Date: Wed, 18 Dec 2013 10:08:02 +0100

    Dnia Wed, 18 Dec 2013 08:47:26 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Najlepsze, że te jego wypociny to w większości na podstawie DxO czy
    > czego tam, ja jednak wolę jakieś opinie o aparatach ludzi, którzy mieli
    > je w rękach i trochę nimi cokolwiek porobili. :-)
    Rozumiem, że masz pełną świadomość tego, że opinie w necie o aparatach:
    - często powstają na zamówienie w ramach rozumianego sponsoringu
    - wiele opinii na forach jest pisanych przez osoby które mają zapłacone

    Myślisz, że takie "zakłamane" opinie nie dotyczą aparatów?

    Akurat "wypociny" Mariusza traktują jako pewnego rodzaju wskazówkę. DxO to
    też nie jest "coś tam".

    Skoro dla Ciebie praca wykonana przez Mariusza jest nieprzydatna, nie
    staraj się jej "ośmieszyć". Lapiej napisz co Ty zrobiłeś bezinteresowanie,
    żeby ludziom ułatwić np. wybór sprzętu?

    --
    Franc