eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKtórą tarcze wybraćRe: Którą tarcze wybrać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Którą tarcze wybrać
    Date: Thu, 18 Jul 2013 11:11:57 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <ks8bhg$he1$1@node1.news.atman.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <ks873l$cm4$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: 150.254.196.249
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1374138736 17857 150.254.196.249 (18 Jul 2013 09:12:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Jul 2013 09:12:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662438
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-18 10:10, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Thu, 18 Jul 2013 09:56:18 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    >>> Myślicie, że tarcza 270mm będzie hamować dużo lepiej niż 250mm?
    >>>
    >>>
    >>
    >> tak, będzie, zwlaszcza z porzadnym 4 tloczkowym zaciskiem.
    >
    > Zacisk planuje zostawić fabryczny 1 tłoczkowy. Jest jeszcze opcja tarczy
    > 310mm z adapterem w podobnej cenie.
    >
    > Czyli Twoim zdaniem warto poświęcić pieniądze i czas podczas przekładania
    > kół i wybrać wiekszą tarcze z adapterem?
    >

    pozwolisz ze rozwine:

    wieksza tarcza = wieksza sila hamowania. Ale zeby ja obsluzyc potrzebny
    jest mocniejszy zacisk. A wiekszy zacisk = mocniejsza pompa.

    Gdybym ja to robil to bym wybral opcje taka:

    lepszy zacisk z 2 adapterami (jeden na mniejsza tarcze do "endurzenia" i
    jeden na wieksza do "supermotowania"), do tego wieksza pompa i dwie
    tarcze na dwoch roznych kolach. Zmienianie zacisku za kazdym razem wiaze
    sie z odpowietrzaniem przewodu i straconym czasem.

    Jesli chcesz sie na serio pobawic w supermoto to dobry hamulec przedni
    jest absolutnie konieczny. Jesli jednak chcesz miec po prostu drugi
    zestaw kol do jazdy po miescie to zostaw zacisk i pompe w spokoju i
    dokup tylko druga wieksza tarcze z adapterem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: