  • Data: 2011-10-15 11:43:14
    Temat: Re: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A co - prace z marketingu piszesz, czy zastanawiasz sie nad najlepszym
    > wyborem do duzej firmy ? :-)
    Ani - ani :)
    Zreszta jesli bylaby praca, to raczej z wykorzystania technicznych
    mozliwosci GSM przez operatorow, a nie z marketingu :)

    Ale jakby tak zebrac wszystkie mozliwosci, ktore "gdzies" sa a gdzie
    indziej nie, mozna byloby (byc moze) przymusic tych operatorow ktorzy nie
    oferuja danej uslugi - by sie u nich pojawila. Choc watpie.
    Raczej jako "podrecznik wyboru sieci" - nie wedlug ceny, nie wedlug tego
    kto lepszego celebryte zatrudnil do reklamy, tylko wedlug tego co kupujemy
    (jakie mozliwosci kupujemy, za co placimy).

    Taki FAQ w tej grupie mi sie zamarzyl... Tabelka z mozliwosciami
    technicznymi wiersz po wierszu, a kolumny to kolejne sieci.

    Zebranie tego co do tej pory padlo:

    Bramka email do SMS: Plus
    Bramka web do SMS w danej sieci, bezplatna i bez reklam: Plus
    Bramka web do SMS w danej sieci, bezplatna: Orange
    (Era miala koniecznosc logowania, teraz nie wiem)
    Poczta glosowa na e-mail: Play, Orange
    wiadomosć sms na e-mail: Play
    kopia SMSow na email: Play
    Alias do numeru: Play, Orange (Extra Numer)
    Darmowy SMS (class0) do kazdej sieci w swiecie wiadomosc ze chce
    porozmawiac + pare znakow informacji: Play
    SMS o kosztach polaczenia w Prepaid: Orange, Plus, Mbank
    SMS o nieodebranych polaczeniach (wazne gdy telefon poza siecia byl): Plus
    (jako nadawca figuruje numer ktory dzwonil), Tmobile
    Dostep do MMS via WWW: Orange

    Ostrzezenia:
    Polaczenia glosowe UMTS w Orange nie dzialaja
    MMS "rzadko dochodzae" w Orange